در دانشگاه پیتزبورگ انجام می‌شود

بازسازی چهره مجرمان با اطلاعات دی‌.ان‌.ای

با تلاش متخصصان و آزمایش دی ان ای، هویت شهید بهروز صبوری شناسایی شد و مادر او به فرزندش رسید. وی پس از شنیدن خبر شناسایی پیکر پسرش گفت: قبلا بسیار نگران پیکر فرزندم بودم و نمی‌دانستم بر سر آن چه آمده اما الان دلم آرام شد و سبک شدم.
کد خبر: ۶۵۱۲۸۳

جام جم سرا:مادر شهید صبوری در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که پیکر فرزندم بعد از 31 سال پیدا شده که این موهبت از دعای ملت ایران به وجود آمد.
وی ادامه داد: قبلا بسیار نگران پیکر فرزندم بودم ونمی دانستم برسر آن چه آمده اما الان می دانم که پیکرش در یک جای مشخص به خاک سپرده شده و با شنیدن این خبر دلم آرام شد و سبک شدم.
اطلاع رسانی درباره تشخیص هویت و محل خاکسپاری شهید بهروز صبوری با حضور خانواده شهید، جمعی از مسئولین و خبرنگاران در سالن اصلی معراج الشهدا انجام شد. مادر شهید صبوری با حضور در کنار چند شهید گمنام دیگر معراج الشهدا برای آنها دعا کرد که هرچه زودتر شناسایی شوند و مادران آنها از نگرانی بیرون بیایند و برای آنها فاتحه قرائت کرد.
بهروز صبوری 31 سال پیش در منطقه سومار به شهادت رسیده و سال 89 پیکر وی به وطن بازگشته و در قالب شهید گمنام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر دفن شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها