کد خبر: ۶۵۱۰۴۴
پرسپولیس - شیراک‌؛ 28 اسفند در ارمنستان

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: بنابر اعلام مسوولان باشگاه شیراک، تیم فوتبال پرسپولیس در آکادمی فوتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، اقامت می‌کند.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت پرسپولیس ،امیرعلی حسینی اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام شد، سفر تیم فوتبال پرسپولیس به ارمنستان از 26 تا 29 اسفند سال جاری خواهد بود و 28 اسفند بازی دوستانه‌ای با تیم شیراک انجام می‌شود که در حال حاضر پیگیر آخرین هماهنگی‌ها برای حضور کاروان پرسپولیس در آن کشور هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه شیراک در سال 1958 تاسیس شده است و در مسابقات لیگ برتر این کشور حضور دارد. آنها چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر، سه عنوان قهرمانی در سوپر جام و یک قهرمانی در جام استقلال ارمنستان دارند.

نماینده باشگاه پرسپولیس برای هماهنگی با باشگاه شیراک خاطرنشان کرد: آکادمی فوتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، ظرفیت پذیرایی از 130 نفر را دارد که برای اقامت تیم در نظر گرفته شده است. این آکادمی دارای همه امکانات مورد نیاز از جمله؛ پنج زمین چمن، سالن بدنسازی، استخرهای روباز و مسقف و... است.

حسینی در پایان به سایت باشگاه گفت: پیش از این قرار بود بازی ما در استادیوم 15 هزار نفری «جمهوری» انجام شود که به دلیل آماده نشدن چمن آن، مسوولان این باشگاه اعلام کرده‌اند این دیدار در ورزشگاه 50 هزار نفری هرازدان انجام خواهد شد.

** برنامه‌های اردوی پرسپولیس در ساری

تیم فوتبال پرسپولیس که از روز هفدهم اسفند ماه راهی اردوی ساری خواهد شد، در هتلی در نزدیکی این شهر اقامت می‌کند. سرخپوشان طی روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند تمرین می‌کنند و روز 20 اسفند به مصاف تیم صدرا خواهند رفت.

شاگردان علی دایی روز 21 اسفند برنامه ریکاوری را انجام داده و روز 22 اسفند تمرین می‌کنند تا در روز 23 اسفند ماه بعد از 20 سال، یکبار دیگر برابر تیم نساجی به میدان بروند. دو تیم نساجی و صدرا هم در شرایطی روز 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت که سرخپوشان 24 اسفند ماه، ساری را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

این مسابقات طبق برنامه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد که با بلیت فروشی همراه است، ضمن اینکه شبکه استانی مازندران به نام طبرستان، این بازی‌ها را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها