برای حضور در جام جهانی 2014

رویای جادوگر تعبیر می شود

اگر حقم باشد به تیم ملی دعوت می‌شوم

کریمی: بهترین جایزه دوران ورزشی‌ام را دریافت کردم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی‌توان اختلاف نظر و سلیقه را به طور کامل از بین برد، اما امیدوارم این مسئله خیلی کم شود.
کد خبر: ۶۵۰۸۰۱
کریمی: بهترین جایزه دوران ورزشی‌ام را دریافت کردم

علی کریمی در پایان مراسم دوازدهمین سالگرد باشگاه هنرمندان در مورد مدریافت لوح تقدیر اشتهار به صداقت در فوتبال، گفت: من داخل مراسم هم گفتم که خودم را لایق این عنوان نمی‌دانم از این که دعوت شدم سوپرایز شدم. از یاریار باید تشکر کنم. باید به فرهنگ‌سازی در فوتبال عمل کرد و نباید فقط حرف زد. امیدوارم این مجلس باعث فرهنگسازی احترام به بزرگتر و هم نوع شود. امشب در مورد بیماران ام‌اس حرف زدند از خدا می‌‌خواهم تمامی بیماران شفا پیدا کنند. استارت این کار فرهنگی زده شده است و امیدوارم روز به روز بهتر شود.

وی در مورد دریافت این جایزه افزود: این بهترین عنوانی است که در سال‌های حضورم در ورزش دریافت کردم.

کریمی در مورد اختلافات اهالی فوتبال، تأکید کرد: در هر حرفه‌ای اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد. امیدوارم روزی همه با هم تعامل کنند نمی‌توان این مسئله را به طور کامل از بین برد اما امیدوارم روزی این اختلافات تمام شود.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اختلافات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس، اظهار داشت: شما سوالی می‌کنید که ربطی به این مجلس ندارد می‌خواهید از آب گل‌الود ماهی بگیرید و این صحبت ربطی به مراسم امروز ندارد.

کریمی در مورد صحبت‌های امروز کارلوس کروش که اعلام کرده،‌ درهای تیم ملی به روی او باز است، خاطرنشان کرد: او به من لطف دارد. اگر اینبار به تیم ملی دعوت نشدم حتما حقم نبوده که دعوت شوم اگر حقم باشد حتما از سوی کادر فنی به تیم ملی دعوت می‌شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی در حالی این مصاحبه را انجام داد که با امیر قلعه‌نویی در کنار یکدیگر مشغول صحبت با خبرنگاران بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
به حال این فوتبال چقدر میشه تاسف خورد؟ كسی كه یك فصل تمام علیه پرسپولیس مصاحبه كرده، ركورد بی نظیر علی دایی رو مسخره كرده، تمام سال داره عكس هاش(مثل دیدار از كودكان سرطانی) رو روی اینستاگرام قرار می ده حالا تندیس انسانیت می گیره و جالب اینكه تو مراسم عنوان میشه «لوح تقدیر اشتهار به صداقت در فوتبال» گرفته! این فوتبال ما چقدر مضحك شده. اصلا با برگزاری سیرك هایی از این دست كه به بی اخلاق ترین آدم ها تندیس انسانیت می دن كجای دنیا رو گرفتیم؟!!!!!!!!!!!!!
بابك
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
علی كریمی عزیز
به عنوان یه پرسپولیسی خیلی دوست دارم
لیاقت این جایزه رو هم حتما داشتی كه بهت دادن جادوگر عزیزم
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی
شما و امثال شماها كه به نیازمندان كمك میكنین و همین طور به بیماران از الحاط مالی كمك میكنین خدا بهتون صد سال عمر با عزت بده
به عنوان یه پرسپولیسی همیشه به وجودت افتخار میكنم
خیلی اقایی داش علی جونم
یه دونه ای به مولا
هانیه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
من به شدت پرسپولیسی هستم و علی كریمی رو هم خیلی دوسش دارم
ایشالله كه تو لیست نهایی كروش باشه
دریافت این جایزه رو هم به كریمی تبریك میگم
ایشالله كه یه روزی به پرسپولیس برگرده در كسوت مربیگری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها