آشنایی با ملزومات فوتبالیست ها

از ساعت 8 میلیونی تا عینک آفتابی 6 میلیونی!

کد خبر: ۶۵۰۶۶۰
اوکتاویو: برزیلی‌ها دوست دارند ایران، آرژانتین را ببرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است ایران می‌تواند در جام‌جهانی برزیل شگفتی‌ساز شود.

مارکو اوکتاویو با بیان این که با کی‌روش دوستی قدیمی دارد، اظهار کرد: ما خیلی وقت‌ها با هم قرار می‌گذاریم، بیرون می‌رویم و با هم صحبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در زمان جام‌جهانی 2014 در برزیل خواهد بود، اظهار کرد: من دوست دارم در زمان برگزاری جام‌جهانی 2014 برزیل باشم اما این بستگی به برنامه کاری ما در ایران دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که اگر در برزیل باشد طرفدار کدام تیم خواهد بود، نیز گفت: تیم شماره یک من در جام جهانی 2014، برزیل و تیم شماره دو ایران خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فوتبال ایران اظهار کرد: من به فوتبال ایران و همین طور کارلوس کی‌روش اعتقاد کامل دارم. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ولی در فوتبال ساحلی ثابت کردیم که می‌شود تیم‌های بزرگ را شکست داد.

مارکو اوکتاویو در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران برزیل در بازی ایران مقابل آرژانتین طرفدار ایران هستند نیز، اظهار کرد: مسلما مردم برزیل مدل بازی ایران را دوست دارند. البته این را هم در نظر بگیرید که برزیل دشمن تاریخی آرژانتین است. بنابراین مطمئنا هواداران برزیل دوست دارند ایران، آرژانتین را شکست دهد. دوستان و آشنایان من هم در برزیل هوادار ایران خواهند بود و مطمئنا ایران را در مقابل آرژانتین تشویق خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به برنامه‌های پیش روی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: قرار است با بلاروس بازی برگزار کنیم. بلاروس تیم شماره "10" اروپاست. ما قرار است دو بازی برابر تیم‌های A و B خودمان مقابل بلاروس انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کنید، گفت: مسلما علاقه دارم با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم اما شرایط طوری است که این امر مهیا نمی‌شود. در حال برنامه‌ریزی هستیم که در برزیل کمپی برگزار کنیم و در آنجا با تیم‌های برزیلی بازی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها