تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل رسانه ورزش به تساوی یک بر یک رضایت داد.
کد خبر: ۶۵۰۵۹۴
پروین نظاره گر گلزنی فردوسی پور

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ با همت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ظهر پنجشنبه دو تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه ورزش در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که برای تقدیر و تجلیل از زحمات چندین ساله کامیار سعادت عکاس باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز حضور یافت و ضمن خوش و بش با اعضای دو تیم بازی را از نزدیک تماشا کرد.

کامیار سعادت که به علت بیماری در بیمارستان بستری است نتوانست برای تماشای بازی به محل برگزاری مسابقه بیاید.

در این دیدار عادل فردوسی پور در نیمه اول گلزنی کرد و تک گل تیم پرسپولیس را جواد حسن زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

کاظم سیدعلی خانی سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس بود و هدایت تیم رسانه ورزش بر عهده محمود کلهر بازیکن اسبق پرسپولیس بود.

علی پروین قبل از شروع بازی با پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان قدیمی اش دیدار و گفتگو کرد و به اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش(منتخب خبرنگاران و سردبیران، عکاسان و گزارشگران رسانه های ورزشی) نیز خیرمقدم گفت و تشکیل تیم رسانه ورزش را اتفاق مثبتی دانست و ابراز امیدواری کرد این تیم که از تشکیلات و نظم خاصی برخوردار شده بتواند با برگزاری بازی های نمادین نقش خود در موضوعات فرهنگی فوتبال ایفا نماید.

علی پروین دقایقی با عادل فردوسی پور و سیانکی به گفتگو پرداخت و به سوالات خبرنگاران نیز درباره برگزاری این بازی و مسائل مرتبط با باشگاه و تیم پرسپولیس پاسخ داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
۰
۰
چه هیكل ورزشكاری هم داره این فردوسی پور!واقعا خیلی به امثال او در فوتبال بها داده شده است!بعنوان یك مجری احترامش واجب است ولی ایشان بیش از حد معمول در هر كاری دخالت میكند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها