از تیم های حاضر در جام جهانی عقب تر نیستیم

دژاگه: «ریلکس» باشید

بر اساس اعلام دیلی میل

دزاگه در تیم منتخب لیگ جزیره/عکس

هافبک کناری تیم ملی کشورمان به دلیل عملکرد خوبی که در دیدار مقابل وست‌برومویچ داشت، نامش در تیم منتخب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۹۷۹۲
دزاگه در تیم منتخب لیگ جزیره/عکس

سایت جام جم ورزشی - هافبک کناری تیم ملی کشورمان به دلیل عملکرد خوبی که در دیدار مقابل وست‌برومویچ داشت، نامش در تیم منتخب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر قرار گرفت.

تیم فوتبال فولام در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس شنبه شب در حالی‌که فلیکس ماگات اولین تجربه مربیگری‌اش را با این تیم غرب لندنی داشت در خانه وست‌بروموویچ به تساوی یک بر یک دست یافت.

اشکان دژاگه، هافبک کناری تیم ملی کشورمان که در کارهای تهاجمی هم شرکت می‌کند در این دیدار علاوه بر گلی که در دقیقه 28 به ثمر رساند آنقدر خوب بازی کرد که روزنامه «ایوینینگ استاندارد» چاپ لندن نام وی را در ترکیب تیم منتخب هفته از بین تیم‌های پایتخت‌نشین قرار داد. جالب اینجا است که دژاگه 27 ساله پس از اولیور ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال بالاترین امتیاز را در بین نفرات برتر به خود اختصاص داده است.

ژیرو با 2 گلی که در دیدار مقابل ساندرلند به ثمر رساند و یک پاس گلی که داد یکی از بهترین بازی‌های خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت و به همین خاطر بالاترین امتیاز را به دست آورد. در تیم هفته اشکان دژاگه به همراه ادن اِزار و اولیور ژیرو در خط حمله قرار گرفته‌اند. تیم چلسی هم با داشتن 8 بازیکن بیشترین سهم را در این فهرست دارد.

تیم منتخب هفته لیگ برتر از میان تیم‌های لندنی به شرح زیر است:

دروازه‌بان: پتر چک از چلسی (7.2 امتیاز)

مدافعان: برانیسلاو ایوانوویچ از چلسی (8.2 امتیاز)، گری کاهیل از چلسی (8.6 امتیاز)، جان تری از چلسی (8.3 امتیاز) و سزار آزپیلیکوئتا از چلسی (7.5 امتیاز)

هافبک‌ها: نمانیا ماتیچ از چلسی (8.3 امتیاز)، کوین نولان از وستهام (8.2 امتیاز) و فرانک لمپارد از چلسی (8.4 امتیاز)

مهاجمان: اشکان دژاگه از فولام (8.9 امتیاز)، اولیور ژیرو از آرسنال (9.6 امتیاز) و ادن اِزار از چلسی (7.5 امتیاز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها