شدت گرفتن اعتراض‌های ضددولتی در تایلند باعث شد یینگلاک شیناواترا، نخست‌وزیر این کشور پایتخت را ترک کند.
کد خبر: ۶۴۹۵۵۶

به گزارش ایرنا، دفتر نخست‌وزیری تایلند در این باره اعلام کرد: شیناواترا به محلی در فاصله 150 کیلومتری پایتخت رفته است. البته دفتر نخست‌وزیری تایلند، محل اقامت شیناواترا را مشخص نکرد و نگفت وی چه مدت در این مکان خواهد بود.

وی آخرین بار حدود یک هفته پیش بود که در انظار عمومی حاضر شد. قرار است شیناواترا پنجشنبه هفته جاری در جلسه دادگاه مربوط به فساد خود حضور پیدا کند.

در همین حال، سوراپونگ توویچاک چایکول، وزیر امور خارجه تایلند ضمن بیان این‌که نشست کابینه امروز برگزار می‌شود، گفت: به احتمال زیاد ما در خارج از شهر بانکوک نشست کابینه را برگزار خواهیم کرد. وی افزود: از محل دقیق اقامت نخست‌وزیر تایلند نیز اطلاعی ندارد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تظاهرات مردم این کشور علیه دولت همچنان ادامه دارد. بر همین اساس، رهبران معترضان بتازگی از پیروانشان خواسته‌اند مکان‌های تجاری متعلق به تاکسین شیناواترا، نخست‌وزیر پیشین تایلند و برادر نخست‌وزیر فعلی این کشور را هدف حمله قرار دهند. به همین دلیل معترضان روز گذشته در نزدیکی ساختمان یک شبکه تلویزیونی که تحت مدیریت پسر تاکسین شیناواترا قرار دارد، تجمع کردند. آنها همچنین قصد داشتند به وزارتخانه‌های امور خارجه و دارایی حمله کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها