کلاهبرداران بیش از یک میلیارد تومان به جیب زدند

دستگیری 7 کلاهبردار پیامکی در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 7 کلاهبردار پیامکی با بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۴۴۴
دستگیری 7 کلاهبردار پیامکی در کردستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ گفت: این کلاهبرداران با ارسال پیامک برای دارندگان تلفن های همراه و تبریک برنده شدن آنها در قرعه کشی طرح هزاران لبخند همراه اول به مبلغ یک و نیم تا دو میلیون تومان آنها را به سمت دستگاه های خود پرداز هدایت و اقدام به برداشت از کارت آنها می کردند.

وی افزود:همچنین این کلاهبرداران خود را به عنوان نماینده یک سازمان دولتی معرفی و با تماس با پزشکان استان کردستان و سراسر کشور مبنی بر معرفی تعداد 300 تا 1000 نفر از کارکنان این سازمان برای معاینات ادواری و عقد قرار داد و تفاهم نامه و جلب اعتماد پزشکان از طریق دستگاه های خودپرداز اقدام به برداشت از کارت آنها می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: بنا بر اعتراف متهمان، از وجوه کلاهبرداری شده اقدام به خرید زمین، مسکن، خودرو به نام اقوام خود می کردند.

سرهنگ آژنگ افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته متهمان در شهرستان های رباط کریم، شهریار و شهر ری، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان چهار مرد و سه زن هستند، گفت: همه متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری بوده که در اعترافات خود تا کنون به بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری پیامکی اعتراف کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: از متهمان، 64 عدد سیم کارت تلفن همراه و ایرانسل، 25 شماره حساب بانکی که با مدارک جعلی افتتاح و وجوه کلاهبرداری در آن واریز شده است شناسایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها