آنچه زنان باید از مشکلات جنسی بدانند

7 دلیل برای شایع‌ترین شکایت جنسی زنان

آیا می‌دانید چه چیزهایی شعله جنسی شوهران را خاموش می‌کند؟ آیا می‌دانید بخش زیادی از خیانتهای برخی مردان به زندگی زناشویی خود به سبب راضی نبودن از رابطه زناشویی با همسرانشان است که آن‌ها را متمایل به زنان دیگر می‌کند؟ در این نوشتار فهرستی از مهم‌ترین و متداول‌ترین رفتارهایی را گرد آورده‌ایم که تمایلات جنسی شوهران را کم یا حتی متوقف می‌کند و احتمال تمایل آن‌ها را به خیانت بیشتر می‌سازد.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۳
زنانه: آنچه میل جنسی شوهرتان را خاموش می‌کند

جام جم سرا: اگر دوستدار زندگی خود هستید، بهتر است ببینید کدام یک از رفتارهایی را که در پی آمده در خودتان می بینید و از اصلاح هر چه سریعتر آن رفتار برای محکم کردن رشته پیوند خود و همسرتان غافل نشوید:

امرو نهی کردن‌های زیاد

امر و نهی کردن در این زمینه مختص زنهایی است که حین عمل جنسی از مردشان مرتب می‌خواهند کاری را انجام دهد یا انجام ندهد که دخلی به خوشایند بودن روابط ندارد (البته این مختص زنان نیست و مردان هم در این زمینه باید مراقب باشند). تحقیقات نشان می‌دهد مرد‌ها واقعاً از چنین رفتاری متنفرند. ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی با اینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می‌کند.

بی‌تحرکی در بستر

خیلی از زن‌ها هستند که مثل یک چوب رفتار می‌کنند، این رفتار برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مرد‌ها دوست دارند همسرشان به آن‌ها واکنش نشان دهد. این مهم‌ترین شکایتی است که مرد‌ها از خانم‌هایشان دارند.

زن‌هایی که به خودشان نمی‌رسند

بیشتر خانم‌های متاهل بعد از ازدواج دیگر آنچنان که هنگام مجردی به خودشان می‌رسیدند نیستند و گویی خودشان را رها میکنند. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که «الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم»؟ مطمئن باشید نظر مرد‌ها چیز دیگری است. در تحقیقات انجام شده، مشخص شده که مرد‌ها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی‌های لازم را به خودشان نمی‌کنند، گله مندند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن مو‌ها، پوشیدن لباسهای نامرتب یا کهنه، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن‌ها و از این قبیل. کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

زنهایی که مدام از جسمشان ناراضی‌اند

باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. شوهرهای زیادی هستند که میگویند از اینکه همسرشان بخواهد مدام در مورد نواقص و اشکالات خود غر بزند خسته می‌شوند.

زنهایی که از خواستگارهای قبلی خود حرف می زنند

این مسئله برای مرد‌ها بسیار ناراحت کننده است و کاملا هم حق دارند. تاریخچه خواستگاران قبلی خود را برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید تا او از کسانی که قبل از شما گزینه‌هایش بوده‌اند، برایتان تعریف کند.

زنهایی که لباس زیبا نمی‌پوشند

مرد‌ها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آن‌ها در لباس هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه شخصی شوهر شما بستگی دارد. برای پایبند کردن شوهرتان به روابط با خود، فقط با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس نقش بسیار مهمی در تحریک مرد‌ها دارد.

زنهایی که تظاهر می‌کنند

همه زن و شوهرها یکی دو بار هم که شده این کار را انجام داده‌اند. در برخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی در کار هست، مجبور شده ایم نقش بازی کنیم. اما برای او بهتر است که حقیقت را بگویید. اگر گاهی (و نه همیشه) حوصله ندارید، فقط کافی است که بگویید فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید. این گفته خیلی بهتر از این است که بخواهید تظاهر کنید. خیلی اوقات زن‌ها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی‌توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند. اکثر مرد‌ها می‌توانند این مشکل را بپذیرند و موقتاً با آن کنار بیایند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

زنهایی که هیچوقت شروع کننده نیستند

این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که در گذشته کاملاً طبیعی بوده و متأسفانه تاکنون هم ادامه داشته است. قدیم این مرد‌ها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می‌کردند و اولین حرکات را انجام می‌دادند، اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای امروزی دوست دارند که گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. این کار برای خیلی از خانم‌ها سخت است چون از اول تصورشان این بوده که نباید پیشقدم شوند. اما باید بدانید بااین کار نه تنها خودتان را کوچک نمی‌کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه زندگی با خودتان بیشتر پایبند میکنید و شوق رابطه را نیز در او باعث می‌شوید.

آنچه خواندید، در شمار متداولترین رفتارها بود، با این حال، همان طور که قبلاً اشاره شد، مرد‌ها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آن‌ها را شناخته و ببینید کدام یک از این خصوصیات شعله جنسی آن‌ها را خاموش می‌کند. یادتان باشد معنای خاموشی جنسی در مردان، مرگ جنسی نیست. ممکن است درست جایی که نمیتوانید ریشه یابی کنید چرا خیانت یا تمایل به دیگری در او شکل گرفته، ناگهان همه تصوراتتان درباره خاموش شدن جنسی مردان در هم ریزد. پس در این زمینه ها با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید و بر عکس، سعی کنید خودتان را اصلاح کنید تا رابطه‌تان بهتر و پایدارتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۴
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
بسیار عالی بود دقیقا زدید به هدف امیدوارم این مطالب در رسانه ها هم انعكاس پیدا كند تا خانمهای محترم كمی به روز تر بشن ... همش درست بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
باسلام خیلی مسایل مهمی در رابطه با زندگی زناشویی عنوان شده امیدوارم مورد توجه خانمها قرار گرفته باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
متاسفانه من تمام این مشكلات رو دارم وتمایلم به رابطه خیلی كمه ولی شوهرم رو خیلی دوست دارم به نظر شما چی كار كنم؟ البته قبلا این طوری نبودما به تازگی این مشكل برام پیش اومده.
مسعود 52 ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
من باید بیام دست و پای شما را ببوسم. انگار از دل من خبر داشتین كه همش توی زندگی من بدبخت هست و هر كار كه می كنم زنم حالیش نیست. اگه به خاطر بچه هام نبود الان منم یكی اا زاون مردهایی بودم كه گفتین كه خودش هم بفهمه خیلی ممنونم از شما كه بلخره یه جایی پیدا شد تا این نواقصی كه توی زندگی زنو شوهرهای خیلی از ما ایرانیا هست رو می نویسین بشه بدون دردسر بخونیم و راهنماییمون كنه. این موضوعات رو برای خانواده ها بیشتر بنویسید باور كنید اینها نیاز خیلی ااز مردمه كه نمی دونن برای همین طلاق هم زیاد شده.
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
بسیار بسیار متشكر از پرداختن به چنین مواردی كه سبب استحكام زندگی می شه. خدا اجرتون بده. لطفا به موارد جزئی بسنده نكنید و بیشتر به موارد مرتبط با زناشویی بپردازید
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۱
۰
من ازتون از صمیم قلب سپاسگزارم كه حرف دل ما رو می زنید . لطفا در باره این مشكلات خانواده ها بیشتر بنویسید و مارو راهنمایی كنید . كاش همه زن ها این مطلب رو بخونن . خانم من سال هاست این مشكل رو داره و حاضر نیست بپذیره . من از ته دل دوستش دارم و دوست دارم رابطه مون رو التیام ببخشم ولی خودش كمك نمی كنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
خیلی ممنون از راهنماییهای بسیار جالب شما كه باعث استحكام خانواده میشوید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۱
سلام یك زن زمانی سرد مزاج می شود و حال و حوصله آرایش كردن و لباس نو پوشیدن ندارد كه شوهرش خوب روابط را برقرار نكند برخی مردان اصلا طریقه روابط را نمیدانند و مثل گربه یا گنجشك فقط می خواهند خودشان را راضی كنند . به نظر بنده سردی زن به خاطر عملكرد نادرست و ناگهانی شوهر است . در ضمن خانم ها به دلیل شرایط هورمونی در طی یك ماه نمی توانند همیشه خواسته شوهر را به طور كامل اجرا كنند و آن مرد هست كه باید رفتار درست را بداند. صحبت دیگر آنكه وقتی در یك گزارش در مورد عملكرد زن می نویسید در مورد عملكرد مرد هم بنویسید تا هر دو جنس به وظایف جنسی خود واقف شوند . یكطرفه به قاضی نروید چون بین زن و شوهرها اختلاف می افتد . زن تنها برای ارضای نیاز جنسی خلق نشده است اگر زنی نتواند رابطه جنسی را به خوبی انجام دهد كارهای زیادی در زندگی می كند كه اساس اصلی ادامه زندگی است . همه زن ها نمی توانند این اعمال را به خوبی انجام دهند همانطور كه همه مردها نمی توانند به خوبی این اعمال را انجام دهند . ...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
جانا سخن از دل ما می گویی. خیلی عالی و سازنده بود
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
همه مسایل مشكلات مملكت را حل كردید مانده همین یكی
آدم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
البته همه موارد نوشته شده در مورد زنان صحیح است ولی مردان نیز باید در مقابل خود برای همسرانشان نكاتی را رعایت نمایند. در ضمن برای اكثر خانواده های ما داشتن فرزند زیاد كه اجازه تنها بودن را به مادر پدر نمیدهند وهم فشار زیاد اقتصادی وووووووو خود به خود بر این امر دامن میزند مگر خیلی بی خیال باشی كه خود مسئله دیگری است با تشكر.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
چرا این مطلب را به عنوان زنانه معرفی كردید؟
اتفاقا این مطلب كاملا مردانه است.
...
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
لطفاًدرباره مشكلات آقایان هم مطلب بنویسید.از اینكه امرونهی میكنن و فقط به فكر لذت خودشون هستن،به خودشون نمیرسن بوی نامطبوع میدن،از زنهای دیگه حرف میزنن،مراعات یه سری مسائل رو نمی كنن، طی روز عملكرد رفتاری و اخلاقی مناسبی ندارن.بگین كه اینا زنها رو سرد میكنه.
محمد امینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خیلی ممنون كه وارداین حوزه حساس و مهم زندگی همسران شدید . مشكل اینجاست كه به دلایلی همچون شرم و خجالت اكثر آدم ها حاضر نیستند با این دسته از مشكلات و اختلالات كه نقش بسیار حیاتی در استحكام و دوام خانواده دارد ، با كسی مشورت كنند و یا به پزشك متخصص رجوع نمایند . این گونه مطالب در اینترنت زیاد است ولی برای خود من خیلی قابل اعتماد نیست .اینكه جام جم كه سایت امن و قابل اعتمادیه به این موضوعات ورود كرده قابل ستایشه . از شما سپاسگزارم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
همینه

تا حالا روی حقایق سرپوش گذاشته میشد به بهانه های مختلف . اما آمار طلاق و تحقیقات كاملا این موضوع رو به اثبات رسونده كه چی باعث جدایی میشه .

بهتره در رسانه ها بیشتر در این مورد بحث شود و حتی در دانشگاهها به عنوان واحد درسی قرار بگیره كه چطور میشه با همسرتان خوب زندگی كنید

بازم ممنون
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خلایق هر چی لایق خیلی از مسایلی كه ما در زندگیمان داریم نتیجه حرفها و اعمال خود ما در زندگی است اگر اقایان بدانند كه یك كلمه كه بر زبان می اورند گاهی تیشه ای است كه بر ریشه خود میزنند بیشتر مراقب حرف زدن خود بودند مراقب رفتار هی عاطفی خود باشید باقی مشكلاتتان حل است یادتان باشد محبت خریدنی نیست و به زور هم نیست از طریق سرمایه گذاری عاطفی بدست می اید محبت بشد باقی كاره اتو ماتیك وار حل است
mahan farzam
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
باسلام ،وخسته نباشین حضور شما عزیزان وسروران زحمت كش كه اینقدر ماهارو آگاه میسازین درود برشما .جدا سخنانتون عالی بود باتشكر فرزام
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
واقعا عالی بود.فقط اگه ممكنه این مطالب رو تویه رسانها انعكاس بدین خیلی بهتر میشه چون خیلیا نمیدونن و خیلیاهم این مشكل رو دارن.باتشكر
شكوری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
با خواندن كامنتها متوجه مشویم این مسئله (غریزه اصلی) كاملاَ جدی و نیاز به آموزش مستمر و نگاه بیطرفانه دارد .
زمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
ورود به این مباحث بسیار برای مردان و زنان مفید و موثر است زیرا دست یافتن به منابع مطمعن برای مردم كم است واین گونه اگاهیها باعث كم شدن طلاق در جامعه میشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
بسیار مفید بود لطفا جهت حل مشكلات نظر بدین و راهنمائی كنید،البته من فكر میكنم بخاطر حیا، عنوان كردن این قبیل
مشكلات همسران كمی سخت و دشوار و بیان بعضی مسائل نیاز به كارشناسی دارد...... متشكرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
از رضا و بعد محمد وسومین نفر كه به عنوان ناشناس الی آخرین نفر كه حرف دلشون رو زدند انگار تمام مشكلات من رو میدونستن كه تمام حرفهای دل من رو یكی پس از دیگری رو صفحه آورده اند ولی حجب و حیا باز هم اجازه نمیده كه .....! فرقی نمیكنه كه طرف مرد باشه یا زن غریزه جنسی در افراد متفاوت است و رمز موفقیت در كل زندگی ارضاء طرفین است،افرادی كه در زندگی شون موفق هستند از زناشویی شون لذت بردند یعنی ذهنشون از شهوت خالیست ، ذهن كه از شهوت خالی باشه خوب فكر میكنی و خوب تصمیم می گیری و خوب هم عمل میكنی و به نتیجه خوب هم خواهی رسید ولی من چی؟ با یك طرف سرد و بی روح و متكبر و خودخواه نمایشی و داغون كه با خوش پوشیدن ارضا میشه چكار بایستی كنم؟
محسن
France
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
برای اولین بار یك مطلب از بخش جام جم سرا رو خوندم و نظر میدم ، مطلب خوبی بود ، متاسفانه مردم به شدت در مورد مسائل جنسی خجالتی هستند در صورتی مسائل جنسی یكی از ستون های بزرگ تحكیم زندگی زناشویی ، هست ، بنده دبیر هستم ، نبود كتاب و آموزش صحیح مسائل جنسی مطابق با موازین اسلام عزیز در سیستم آموزش و پرورش كشور عزیزمان رو به شدت حس می كنم . بچه های ما نه در خونه در مورد این مسائل باهشون صحبت میشه نه در مدرسه ، رو می آرن به سایت های غیر اخلاقی ...بنا به دلایل خاص به عنوان دبیر نمی تونن تأثیری صحیح در این مورد روی شاگردام بذارم ، اما به هر حال در آینده اگر خدا خواست پدر خواهم شد ، مدام صحبت میشه والدین در مورد مسائل جنسی با فرزندان صحبت كنند ، اما هیچ گفته نشد چطور سر صحبت رو باز كنند و بت صحبت كردن در مورد مسائل جنسی با فرزندان رو بشكونند ، امیدوارم در آینده در این مورد هم مطلبی داشته باشیم از شما ، با تشكر
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
فوق العاده بود . مخصوصا اون قسمت چوب خشك و قسمت آخر كه هیچوقت شروع كننده نیستند .عالی بود
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خیلی مطلب خوبی بود . لطفا در باره این مشكلات خانواده ها بیشتر بنویسید . ممنون جام جم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۱
سلام خواهشا در مورد روابط زن و مرد با هم نظر بدهید به قول دوستمان یكطرفه به قاضی نروید مردها هر طور كه شده فقط می خواهند خودشان راضی شوند .
زهره
Russian Federation
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۱
با تشكر ازشما كه مشكلات آقایان را یكطرفه مطرح كردید.اما آیا می دانید همه مطالب نوشته شده نشات گرفته از مسائل روحی و روانی خانم ها می باشد؟ و بنظر من ابتدا باید آقایان روانشناسی برخورد با خانم ها را بدانند و ازنظر روحی به آنها آرامش بدهند و كمی بار زندگی را بدوش بكشند تا خانم ها فرصت و آرامشی برای رسیدن به خود و خواسته همسرشان داشته باشند
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
واقعا حرف دل همه مردها همینهست
امینی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
از نظر خانم ها همیشه آقایان مقصرند تو همین چندتا كامنت نظر چندتاشون دیدیم همش از روحیه حرف میزنن . خانم محترم اگر خواسته شما منطقی باشد حرف شما درست است اما ایا هر خواسته ای منطقی است آیا زندگی ایده آل باید باشد آیا هر چیزی كه شما خوشت نیامد بد است آیا هر چیزی كه شما بدت آمد لزوما بد است و .... استفاده ابزاری از مسائل جنسی و هم چنین مهریه و ... كار مرسوم خانم ها شده است. مخ زنان ما از افكار پست فمینیستی پر شده است. آیا در رابطه جنسی فقط مرد لذت می برد. اگر زن و مرد هریك به وظیفه ای كه در شرع تعیین شده عمل كنند بخدا هیچ طلاقی رخ نمی دهد و یا اگر رخ دهد بسیار كم خواهد بود.
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
نظرآقای محسن خیلی خوب بود انشاالله كه در تربیت نوگلشون موفق بشن. بهشون تبریك میگم
بی نشون
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۱
چرا به روانشناسی اینكه چرا خانم ها شروع كننده یك رابطه نیستند توجه نمی كنید خانم ها خجالتی تو ذاتشون هست كه نمیتونن شروع كننده باشن و تاثیر بد خانواده در مجردی خانم ها كه این رفتارها رو واسه زن ها .. میدونن مسئله زناشویی باید یه مسئله فرهنگی اجتماعی بشه تا طرز صحیح رفتار با اون رو یاد گرفت زن ها چوب خشك نیستن باید پی برد چرا زن سرد مزاج میشه حتما مشكلی وجود داره تا این رفتارو از خودش نشون میده مرد ها گاهی اوقات بدون اینكه نظر خانم رو بدونن باهاش رابطه برقرار میكنن و این خودداری زن از ایجاد رابطه تو ذهنش میمونه و رابطه های بعدی رو تحت و الشعاع قرار میده لطفا قبل ازدواج و بعد ازدواج مشاوره حتما برید ممنون از مطالب خوبتون
ش.ك
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
سلام.اطلاعاتی كه دادید لازم بود اما كافی نبود.لطفا ادامه بدید.سپاس از اینكه این تابوی قدیمی رو شكستید و مسایل جنسی رو مثل هر بیماری دیگه ای بررسی میكنید.من خودم با یك وجهی از این مسایل دست و پنجه نرم می كنم و می دونم كه داره زندگیم از هم می پاشه اما كاری از دستم بر نمیاد.ناچارم سر كار برم و فرزند یك ساله ای هم دارم كه احتیاج به مراقبت و توجه داره و من یا سر كار هستم و یا مشغول كار های فرزندم.به قدری خسته میشم كه وقتی میرسم خونه بعد از انجام كار های منزل و رسیدگی به بچه,دیگه توانی برای آرایش كردن و .... ندارم و باید اول بچمو بخوابونم و بعدش سریع آماده خواب بشم تا بتونم صبح به موقع بیدار شم.
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
خیلی پیش اومده كه پای گله های خانومها در این موارد بودم.
با موارد درج شده در مطلب بالا موافقم كاملا معقول و قابل درك و قبول هست. اما ...
نظر چند نفر از دوستان رو خوندم و با این موضوع هم موافقم كه باید مشكلات عملكرد هر دو طرف گفته بشه نه تنها یك طرف!
یكی از دوستانم گله میكرد كه شوهرش بعد از اتمام رابطه میخوابد و اصلا توجهی ندارد كه من در چه حالی هستم... خب معلوم است كه نمونه های زیادی از این قبیل باعث سردی در خانومها هم میشود.
و هركدوم از این موارد باعث كاهش روابط خوب زناشویی میشود!
الهه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
۰
۰
سلام زهره خانوم من كاملا بانظرتون موافقم مردهاخیلی بیشتر احتیاج به روانشناسی دارن قصد توهین ندارم ولی اكثریت خانوم ها این مسائل رو میدونن اما سوال اینجاست چطوری آقایون رو از این مسائل آگاه كنیم؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها