دروگبا: قلبم برای هواداران می تپد

مروارید سیاه آفریقا در برابر تیم سابق/تصاویر

اگر دو سال پیش قرار بود برترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرطرفدار را انتخاب کنند قطعا او نفر اول می شد اما اکنون اوضاع متفاوت است.
کد خبر: ۶۴۸۸۸۵
مروارید سیاه آفریقا در برابر تیم سابق/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - صحبت از دیدیه دروگبا بازیکن 35 ساله و ساحل عاجی تیم گالاتاسرای ترکیه است. دروگبا باید چهارشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقش یعنی چلسی قرار بگیرد. او در چلسی دوران بسیار درخشانی داشت و با این تیم در هشت فصل 10 جام مختلف به دست آورد که مهم ترینش فتح لیگ قهرمانان اروپا بود. اما دروگبا چهارشنبه باید مقابل همین چلسی قرار بگیرد. دروگبا هنوز هم محبوب ترین بازیکن چلسی است و ساموئل اتوئوی کامرونی که نتوانسته جانشین شایسته ای برای او باشد. دروگبا درباره تقابل خود با تیم سابقش به دیلی میل گفت: «خیلی هیجان انگیز است. قلب من برای هواداران این تیم می تپد. هرگز نمی توانم باشکوه ترین دوران عمرم را فراموش کنم. اوج جوانی و اوج افتخارآفرینی. آن روزها هرگز تکرار نمی شوند. »

وی افزود:« باید مقابل تیم سابقم قرار بگیرم، چه بخواهم چه نخواهم. من چلسی را بسیار دوست دارم اما مقابل این تیم باید پیش از هر چیزی به تیم کنونی ام یعنی گالاتاسرای پایبند باشم. »

در حالی که چند روزی به برگزاری دیدار چلسی و گالا باقی نمانده هنوز هم اتوئو با دروگبا مروارید سیاه آفریقا مقایسه می شود. اتوئو اکنون یکی از ستاره های چلسی به شمار می رود اما از لحاظ محبوبیت هرگز به پای همتای آفریقایی خود نرسید.

دروگبا در سال 2012 با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد:

او در فینال یک گل حیاتی به بایرن مونیخ زد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی هم

چلسی برد:

او اکنون ستاره گالاتاسرای ترکیه است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها