کد خبر: ۶۴۸۶۰۹
صادقیان: این گل را به آنهایی هدیه می‌کنم که پشت من ایستادند

هافبک تکنیکی و سرعتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم داستان‌هایی که پیش آمد را پشت سر گذاشتم و گلی که زدم را به علی دایی، همبازیانم و هواداران که در این مدت مرا درک و حمایت کردند و پشتم ایستادند تقدیم می‌کنم.

به گزارش جام جم ورزشی ،پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: مسابقه‌ای که با صبای قم داشتیم بازی سختی بود. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و واقعا باید گفت شیر مادر حلالشان باشد. از عقب زمین تا آن جلو همه بچه‌ها تلاش خودشان را کردند تا بازی خوبی انجام بدهیم. ما نیاز به پیروزی داشتیم که آن را به دست آوردیم تا با توجه به سایر نتایج این هفته لیگ دوباره به صف مدعیان برگردیم.

وی درباره شرایط خود ادامه داد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستم آن مشکلات را پشت سر بگذارم. بعد از داستان‌هایی که پیش آمد، از نظر روحی شرایط خیلی بدی داشتم. جا دارد که واقعا از بچه‌ها و اعضای تیم، بویژه از شخص آقای دایی تشکر کنم که مرا تنها نگذاشتند. در آن شرایط علی آقا پشتم را خالی نکرد و بچه‌ها هم به من دلداری و انگیزه می‌دادند تا برگردم و باید از همه آنها تشکر کنم. همچنین باید از هواداران تشکر کنم. آنها مرا در روزهایی که خیلی خوب نبودم به خوبی درک کردند. خدا را شکر که توانستم به قولم عمل کرده و جواب این محبت‌ها را بدهم و آنها را نا امید نکنم. این گل را هم به همه کسانی که در این مدت با من همراهی کردند تا برگردم، تقدیم می‌کنم.

هافبک تکنیکی پرسپولیس درباره بازی خاطرنشان کرد: بازیکنان مهمی را نداشتیم اما جایگزین‌‌های خوبی داشتیم که عملکرد قابل توجهی داشتند. باید از علیرضا نورمحمدی اسم ببرم، همچنین از بازی حمیدرضا علی عسگری بگویم که فوتبالیست با شعور و زحمتکشی است. فوتبال او را دوست دارم. او در بازی‌های اخیر خیلی خوب بود و حیف شد که در بازی با داماش نیست.

صادقیان در پایان درباره صحبتی که با فردوسی‌پور داشت، افزود: هر چه بود گذشت. نمی‌خواهم در گذشته بمانم. الان از آن موضوع چیزی در ذهن خودم نگه نداشتم و روی کار خودم تمرکز کرده‌ام. عادت ندارم چیزی را به دل بگیرم و فردوسی‌پور را هم با خنده و شوخی قسم دادم که سر به سر ما نگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها