سارق کیف‌قاپ که با رها کردن همدستش در صحنه سرقت شش ماه فراری بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۸۴۳۶

به گزارش پلیس آگاهی تهران، بیست و دوم شهریور امسال یکی از سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پولسار نوک ‌مدادی، که کیف دستی زن راننده‌ای را در پشت چراغ‌قرمز میدان گمرک، خیابان هلال‌احمر سرقت کرده بودند از سوی مردم دستگیر شد و در اختیار ماموران کلانتری 115 رازی قرار گرفت.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11، پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. متهم به نام حسن که دارای چند سابقه در ارتباط با کیف‌قاپی، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح عمدی بود، پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به کیف‌قاپی از شاکی و ده‌ها سرقت دیگر اعتراف و همدست خود به نام محمد را نیز معرفی کرد.

متهم گفت: همراه دوستم محمد با موتورسیکلت پولسار نوک‌مدادی در خیابان هلال‌احمر کیف خانمی را از داخل خودرو در پشت چراغ‌قرمز قاپیدیم که محمد از محل فرار کرد و من که برای سرقت از موتورسیکلت پیاده شده بودم، از سوی مردم دستگیر شدم. با شناسایی محمد به‌عنوان یکی از اراذل و اوباش منطقه هفت چنار، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی پس از دستگیری همدستش، از محل سکونتش متواری شده است.

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه جدید متهم آغاز و سرانجام آخرین مخفیگاه وی در منطقه هفت‌چنار شناسایی و پس از شش ماه فرار دستگیر شد. متهم پس از دستگیری، به ده‌ها فقره کیف‌قاپی در مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در مناطق گمرک، منیریه، امیریه، حافظ، ولیعصر و جمهوری اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با شناسایی تعدادی از مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است. از مالباختگانی که موفق به ‌شناسایی تصاویر متهمان پرونده شدند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر، انتهای خیابان 12فروردین مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها