جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند جاعلان با 262 سند جعلی در رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۲۱۱
دستگیری اعضای باند جاعلان با 262 سند جعلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ افضل گلزاری گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده مبنی بر فعالیت باندی از سارقان خودرو که در جعل اسناد دولتی و دفترخانه ای فعالیت داشته، دستگیری آنان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

ماموان پس از شناسایی مخفیگاه سارقان یکی از متهمان را که مشغول اوراق کردن خودرو بود، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۲۶۲ سند دولتی و دفترخانه ای، یک مهر ژلاتینی دفترخانه رسمی کشف شد که برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک رباط کریم، مشخص شد 262 فقره سند، جعلی و خودرو نیز سرقتی است که در یک عملیات دیگر دو عضو دیگر باند جاعلان اسناد دولتی دستگیر و به اوراق خودروهای سرقتی و جعل اسناد اعتراف کردند.

سرهنگ گلزاری در مورد دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند، گفت: در این پرونده مسئول یکی از دفترخانه های رسمی شهر رباط کریم که با این باند در ارتباط بود، دستگیر و دفترخانه وی نیز توسط اداره ثبت و اسناد پلمب و چهار متهم دستگیر شده به همراه پرونده، مدارک و اسناد کشف شده تحویل مقام قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها