بازی با صبا مهم‌ترین بازی فصل است

دایی: آقای مایلی کهن دوره عوام فریبی گذشته !

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی برابر صبا را حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی تیمش در کل فصل دانست و در عین حال پاسخی کوینده به محمد مایلی کهن داشت.
کد خبر: ۶۴۸۲۰۴
دایی: آقای مایلی کهن دوره عوام فریبی گذشته !

علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با صبای قم بیان کرد: بازی فردا حساس‌ترین و مهمترین بازی فصل ما است. ما روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کردیم چون می‌تواند ما را دوباره به بالای جدول باز گرداند و به سه بازی آینده امیدوار کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما بعد از بازی با فجر تمرین‌های خوبی برگزار کردیم و بازیکنان با جان و دل تمرین کردند. صبا نیز تیم خوبی است. و مطمئنا بازی سختی خواهد بود. حریف برای این که نتیجه کسب کند، قول و قرارهایی هم از مسئولانش دریافت کرده است و این بازی را مهم می‌داند اما اگر ما هم بازی خودمان را انجام دهیم و اسیر بدشانسی نشویم می‌تواند سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: نتایجی که در این هفته به دست آمد ما را امیدوار کرد قهرمانی الان دست خودمان است تا بتوانیم امتیازهایی کسب کنیم وبه بالای جدول برسیم. متاسفانه در بازی فردا سید جلال حسینی، مهرداد کفشگری، امید آدیشاه، و محسن مسلمان که 4 بازیکن خوب ما هستند را در اختیار نداریم. اما تمرین‌های خوبی انجام دادیم و می‌خواهیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

در ادامه خبرنگاری به صحبت‌های اخیر مایلی کهن، و حضورش در ورزشگاه با لباس رفتگرها اشاره کرد و علی دایی نیز با بیان این که دوست نداشتم راجع به این مسائل صحبت کنم گفت: برای این که اذهان مردم روشن شود می‌خواهم این حرف‌ها را بزنم. من فکر کنم شعور مردم خیلی بالا رفته و حرکات را به راحتی تشخیص می‌دهند. نمی‌خواستم راجع به کسی که اصلا سهمیه‌ی آسیایی برایش مهم نیست صحبت کنم. اگر نگاه کنید می‌بینید که این آقا در مصاحبه‌هایش فقط به منافع خود فکر می‌کند و به منافع مردم و پرسپولیس کاری ندارد. او علنی اعلام می‌کند اگر پرسپولیس سهمیه بگیرد و یا نگیرد هیچ فرقی نخواهد کرد. این حرف‌ها نشان می‌دهد که چقدر افکارش با افکار مردم تفاوت دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان این که بعضی افراد درباره‌ی صحبت‌هایش حرکات عوام فریبانه انجام دادند، افزود: ‌مردم ما باهوش‌تر از این افراد هستند. اگر در صحبت‌های من باز نگری کنید می‌بینید که نه تنها به رفتگرها توهین نکردم بلکه همه جا عنوان کردم گذشته خودم را فراموش نمی‌کنم و یادم نمی‌رود که چطور به دانشگاه آمدم و چطور درس خواندم. اگر کسی به دنبال سوء استفاده نباشد، این حرف‌ها را نمی‌زند. صحبت‌های من اشاره به فاصله‌ی طبقاتی در جامعه داشت. در جامعه ما کسی 500 هزار تومان حقوق می‌گیرد و یک نفر دیگر هم بالای 100 میلیون تومان! صحبت ‌من راجع به فاصله‌ی طبقاتی بود که در هر جامعه‌ای وجود دارد. ما به همه اقشار جامعه نیاز داریم از کارگر شهرداری گرفته تا دکتر. اگر هر کدام از این ها نباشند جامعه لنگ می‌زند.

دایی در حال که به برنامه‌ی 90 اشاره می‌کرد گفت: در این برنامه 7-8 دقیقه به من وقت می‌دهند و وسط حرفم هم می‌پرند با چنین شرایطی که نمی‌توانم صحبت کنم من نه تنها به رفتگرها توهین نکردم بلکه دستهای خدمتکاران را می‌بوسم. من هر چه دارم اول از خدا و بعد از مردم دارم. زمان این حرکات عوامل فریبانه هم تمام شده است کسانی که به خاطر منافع خودشان هر روز رنگ عوض می‌کنند مورد قبول جامعه نیستند. چرا مردم خدا بیامرز ناصر حجازی را دوست دارند چون یک رنگ بود و هر دقیقه رنگ عوض نمی‌کرد تیپ و قیافه قبل و بعد از انقلاب حجازی هیچ تغییری نکرد اما این آقا قبل از انقلاب یک مدل تیپ و قیافه داشت و حالا هم یک مدل دیگر. مسائلی است که نباید در این جا عنوان کنم.

وی که به انتقادهایش علیه محمد مایلی کهن اضافه می‌کرد در اظهار نظری جالب گفت:‌ شما که هر دقیقه رنگ عوض می‌کنید. خوب است من هم تی‌شرتی بپوشم که رویش کالیفرنیا و USA نوشته شده باشد؟ اینقدر به شعور مردم توهین نکنید. به خاطر این که منافع خود را پیش ببریم از لباس این خدمتکاران استفاده نکنید. دست همه‌ی شما رو شده است ای کاش این حرکات را کسانی انجام می‌دادند که مقبولیت اجتماعی داشتند و جامعه به نوعی قبولشان داشت. لازم می‌دانم در اینجا از همه پیش کسوتهایی که دلشان با تیم بوده و در چند جلسه از پرسپولیس حمایت کردند تشکر کنم. مطمئن باشید با حمایت آنها و مردم می‌توانیم موفق باشیم. من دست همه‌شان را می‌بوسم.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری با اشاره به صحبت‌های علی فتح‌الله زاده درباره‌ی این که اجازه نداد بازیکنانش اعتصاب کند و این که آیا رویانیان هم در این باره تلاشی کرد تا بازیکنان اعتصاب نکنند گفت: این حرف‌ها برای گذشته است و وارد این مسائل نمی‌شوم. ما احتیاج به آرامش داریم و می‌خواهیم حداقل اگر از ما حمایت نمی‌شود کسی هم از پشت خنجر نزند. ظرفیت این که از پشت خنجر بخوریم تکمیل است. لطفا از جلو خنجر بزنید! صحبت‌های ضد و نقیض زیادی می شود برخی سعی کرده‌اند ما را پولکی قلمداد کنند.

علی دایی باز هم صحبت‌هایش را به محمد مایلی کهن ربط داد و تصریح کرد: می‌توانید با صالحی مدیر عامل سابق باشگاه نفت آبادان مصاحبه کنید و ببینید چه کسی در نیم فصل اول به ماهشهر رفت تا درخواست 800 میلیون تومان را برای یک نیم فصل درخواست کند من مجبورم در اینجا برخی مسائل را بگویم کسی که باعث شده 5 تیم به لیگ دسته یک سقوط کند باید تندیس پنجه طلایی به او بدهند؟ تیم های پیکان، شهرداری تبریز، سایپا، گهر و فولاد خوزستان را این آقا به دست یک فرستاد. می‌دانید این تیم‌ها چقدر ضرر کردند؟ قیمت تیمی که در لیگ برتر باشد 16 تا 17 میلیارد تومان است. تیمی هم که در لیگ یک باشد دو تا 4 میلیارد تومان ارزش دارد. فرستادن 5 تیم به دست یک یعنی این که ضرر 12 میلیارد تومانی می‌زنی. اگر جای مربیان دیگر بودی چقدر می‌خواستی؟

وی با تندتر کردن انتقاداتش علیه مایلی کهن از دادن اسناد دولتی به مایلی کهن اظهار تعجب کرد و گفت: چرا اسناد دولتی و آن هم غلط باید دست چنینن اشخاصی باشد. سازمان بازرسی و مسئولان دیگر باید ورود کنند و ببیند چرا این اسناد غلط دست اینها می‌آید و از آن سوء استفاده می‌شود. قبل از یک بازی مهم و حساس علیه تیم و بازیکن من صحبت می‌کند چه کسی این اجازه را داده است؟ برای برنامه ای که مصاحبه این آقا را پخش می‌کند متاسفم. نمی‌خواهم بگویم حرفهایش تماما دروغ بود اما 90 درصدش کذب محض است. مصاحبه‌ی او را پخش می‌کنند و باز هم روی خط می‌آورند. این برایم خیلی جالب است. مردم همه چیز را می‌فهمند بعد از برنامه نه تنها فکر مردم راجع به من عوض نشد بلکه با صحبت‌ها و پیامک‌هایی که به دستم می‌رسید متوجه شدم که مردم به اصل صحبت‌های من پی بردند. خوشبختانه مردم ما شعور و فهم بالایی دارند. دیگر بچه 3 ساله من با آی پد کار می‌کند. ما نمی‌توانیم جامعه‌ای که اینقدر سطح فکری جوان‌هایش بالا رفته است را فریب دهیم. مردم آدم‌های صادق را می‌شناسند آدم‌هایی که رنگ عوض می‌کنند را هم می‌شناسند.

به گزارش ایسنا علی دایی در پایان این نشست خبری طولانی درباره‌ی حضورش در وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم که تیم را واردحاشیه کنم . اما از اول هم یاد گرفته‌ام و به من گفته‌اند اگر در قایقی هستیم هیچ کس نمی‌تواند بگوید من سهم خودم را خراب می‌کنم تا به مقصد برسیم. این در حالی است که بعضی‌ها بخش خود در قایق را سوراخ می‌کنند تا این قایق به مقصد نرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها