در تعطیلات آخر هفته، شبکه‌های مختلف تلویزیون تعداد زیادی فیلم با موضوعات گوناگون را برای پخش تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۶۴۸۱۴۹
«آخرین پرواز» احمدرضا درویش دیدنی می‌شود/ گزارش فیلم های آخر هفته تلویزیون

این فیلم‌ها برای گروه‌های سنی متفاوت در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به فیلم‌هایی مانند موج، آخرین پرواز، راز فانوس و پسران بد اشاره کرد.

شبکه یک

امروز: ساعت 22، بازگشت به 1942

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، موج

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «بازگشت به 1942» به کارگردانی ژیائوگانگ فنگ، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. جولی ژانگ، دائومینگ چن و ژوجیان لی در این فیلم که داستان آن در زمستان سال 1942 اتفاق می‌افتد، بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «موج» به کارگردانی حسین ریگی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره خسرو از عوامل گروهک تروریستی خارجی است که برای ماموریت جدیدش که ورود یک محموله مواد منفجره است از طریق مرزهای آبی سیستان و بلوچستان با همسرش که او هم یکی از عوامل تروریست‌هاست وارد چابهار می‌شوند و.... رامبد شکر آبی، حسین خانی بیک، حشمت آرمیده و خسرو فروحزادی در فیلم تلویزیونی «موج» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 2

امروز: ساعت 8، مسافران دره تمشک/ ساعت 14 و 30 دقیقه، آخرین پرواز

فردا: ساعت 8، ستاره لورا و هیولای خیالی/ ساعت 17 و 30 دقیقه، راز فانوس/ ساعت 23 مرد عوضی

انیمیشن «مسافران دره تمشک» به کارگردانی جمی میچل، امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن به زمانی برمی‌گردد که دایناسورها روی زمین زندگی می‌کردند. آنها برای حفظ خود و ادامه زندگی قواعدی را به‌کار می‌گرفتند و به فرزندان خود، آنها را آموزش می‌دادند. شخصیت اصلی این فیلم درباره دایناسوری کوچولو به نام پاکوچولو است که با مادربزرگش زندگی می‌‌کند.

فیلم سینمایی «آخرین پرواز» به کارگردانی احمدرضا درویش، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. فرامرز صدیقی، سرور رجایی، مهدی وثوقی‌راد و فرشته صبوری در فیلم سینمایی آخرین پرواز بازی کرده‌اند.

انیمیشن «ستاره لورا و هیولاهای خیالی» فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو پخش می‌شود. فیلم تلویزیونی «راز فانوس» به کارگردانی محمد حسن‌زاده، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

داستان این فیلم درباره حامد، نوجوان دوازده ساله‌ای است که در پی مشکلات اقتصادی که برای خانواده‌اش پیش می‌آید به کمک دوستان و همکلاسی‌هایش تصمیم می‌گیرد کارگاه سفالگری پدرش را توسعه بدهد. اصغر محبی، علی سلیمانی، سپیده خداوردی، امید رمضانی و مونا فرجاد در فیلم تلویزیونی راز فانوس نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی« مرد عوضی » به کارگردانی محمدرضا هنرمند، فردا ساعت 23 از شبکه دو به نمایش در می‌آید. پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان و رضا ژیان در فیلم سینمایی مرد عوضی به تهیه‌کنندگی حسن کلامی بازی کرده‌اند.

شبکه 3

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، جنجال در شهر / ساعت 19، خصومت/ ساعت 23 و 30 دقیقه، مسیر مخفی

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، روشنایی می‌آید

فیلم سینمایی «جنجال در شهر» به کارگردانی استایلن تونگ، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «خصومت» به کارگردانی فرد اولن ری، امروز ساعت 19 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. پری کینگ و کریستین اسلاتر در فیلم سینمایی خصومت بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مسیر مخفی» به کارگردانی آلیستر گریسون، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش در می‌آید. ریز وکفیلد و آلیسون کراچلی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «روشنایی می‌آید» به کارگردانی سیمون ابود، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش در می‌آید. تیموتی سپال و ایموگن پوتس در فیلم سینمایی روشنایی می‌آید، بازی کرده‌اند.

شبکه 4

امروز: ساعت 15، آن سوی تپه

فردا: ساعت 12، نفردهم / ساعت 20 و 30 دقیقه، تغییر

فیلم سینمایی «آن سوی تپه» به کارگردانی امین آلپر، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نفر دهم» به کارگردانی جک گولد، فردا ساعت 12 از شبکه چهار تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. هریسون فورد و میشل فایفر نقش‌های اول این فیلم را بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «تغییر» به کارگردانی پیر شولر، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار به نمایش در می‌آید.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13، هربی پرواز می‌کند

فردا: 40 دقیقه بامداد، پسران بد/ ساعت 9 و 15 دقیقه، پاندای قهرمان/ ساعت 13 و 30 دقیقه، سه هفته تا دیتونا / ساعت 22، پشت کنکوری‌ها1

فیلم سینمایی «هربی پرواز می‌کند» به کارگردانی آنجلا رابینسون، امروز ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود. لینزی لوهان، مایکل کیتون و برکلین میر در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «پسران بد» به کارگردانی مایکل بای، فردا 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. ویل اسمیت و مارتین لارنس بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انیمیشن «پاندای قهرمان»، فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سه هفته تا دیتونا» به کارگردانی برت استرن، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش در می‌آید. اسکات کوهن، جورجا فاکس و دیوید آنجلو در فیلم سینمایی «سه هفته تا دیتونا» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پشت کنکوری‌ها1» به کارگردانی پریسا بخت آور، فردا ساعت 22 از شبکه تهران پخش می‌شود. سعید آقاخانی، سحر ولدبیگی، سیروس گرجستانی، علی صادقی، برزو ارجمند و رامین ناصر نصیر در فیلم تلویزیونی پشت کنکوری‌ها 1 ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، تلألو

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، بیراهه

فیلم تلویزیونی «تلألو» به کارگردانی جواد مزدآبادی، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. شهرام ابراهیمی، هاله میرهادی، حسن اسدی و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی تلألو به تهیه‌کنندگی آرش زینال‌خیری که در مرکز آذربایجان شرقی تولید شده، بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بیراهه» به کارگردانی مهدی قاسمی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

افسر اسدی، زهرا سعیدی، نسرین نکیسا، شهربانو موسوی، نادر شهسواری و مهدی فقیه در فیلم تلویزیونی بیراهه به تهیه‌کنندگی سیروس حمیدی، تولید مرکز فارس ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «نخل‌های سربی» به کارگردانی شهرام باباپور، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود. جعفر دهقان‌، زهرا سعیدی، حسین توشه، شهرام ابراهیمی، اکبر دانیالی، سولماز آق‌مقانی و سیما خضرآبادی‌ نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «پزشک زبردست» به کارگردانی تامس کارتر فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه پویا

انیمیشن «سیاره 51 » امروز ساعت 20 از شبکه پویا تقدیم کودکان می‌شود.

انیمیشن «دایناسوری از اقیانوس‌ها» به کارگردانی تتسو ایمازاوا فردا ساعت 20 از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «اودیسه فضایی 2001 + دوراهی تردید»، «عزت‌دار»، «یخ 1»، «دختری در قفس» و «ماده 22» فردا ساعت 13، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها