کد خبر: ۶۴۸۱۲۵
نیمار: از رییس سانتوس حالم به هم می‌خورد!

مهاجم بارسلونا به خاطر اظهارات اخیر رییس سانتوس در مورد پدرش اعلام کرد از او حالش به هم می‌خورد.


نیمار تابستان گذشته با 57.1 میلیون یورو از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد. انتقال وی در ماه‌های اخیر همواره محل شک و تردید بوده و حتا موجب استعفای ساندرو روسل از ریاست بارسلونا شده است.

یک شاکی خصوصی با تشکیل پرونده علیه روسل اعلام کرده بود رقم اصلی انتقال نیمار به بارسلونا اعلام نشده است. او اعلام کرده روسل و پدر نیمار از انتقال این بازیکن سود فراوانی برده‌اند به شکلی که فقط پدر نیمار 40 میلیون یورو به جیب زده است.

اودیلیو رودریگز که در حال حاضر ریاست سانتوس را به عهده دارد به شدت از پدر نیمار انتقاد کرده و برای متهم کردن وی تشکیل پرونده داده و قرار است از پدر مهاجم بارسلونا در دادگاه شکایت کند.

از سوی دیگر لوییس آلوارو دی اولیویرا، رییس پیشین سانتوس هم تاکید کرده این موضوع را پیگیری می‌کند و پدر نیمار را به دادگاه خواهد کشاند. این موضوع موجب شده تا نیمار واکنش نشان دهد.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بار دیگر باید از به خاطر صحبت‌هایی که در رسانه‌ها علیه ما صورت گرفته موضع‌گیری کنم. امروز متوجه شدم که چرا دوست صمیمی‌ام، گانزو، تصمیم به ترک باشگاه گرفت. نه به خاطر اینکه باشگاه را دوست نداشت و نمی‌خواست برای سانتوس به میدان برود، او از دست مدیران باشگاه خسته شده بود!

نیمار در ادامه نوشت: همواره به مدیران و روسای سانتوس احترام می‌گذاشته‌ام اما متوجه شدم که آنها در مورد پدرم صحبت‌هایی انجام داده‌اند. دیگر از کارهایشان خسته شدم. رفتارهای آنها روی اعصابم است و حالم را به هم می‌زند. اگر او فکر می‌کند پدر من یک احمق است، اشتباه می‌کند./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها