کد خبر: ۶۴۷۹۹۵
پروین: شانس خوبی برای قهرمانی پیدا کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نتایج این هفته لیگ، یک نشانه است و از هواداران می‌خواهیم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و برای حمایت از تیم و کادر فنی سنگ تمام بگذارند.

علی پروین درباره نتایجی که تاکنون در هفته 27 لیگ برتر رقم خورده اظهار کرد: فکر می‌کنم نتایجی که این هفته رقم خورده برای ما یک نشانه است. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. برای پرسپولیس بهتر از این نمی‌شد و حالا نوبت خود ماست که با پیروزی در بازی‌ها، شانس خوبی حتی برای قهرمانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید از تیم و علی دایی حمایت کرد. می‌دانم بچه‌ها در این روزهای اخیر زحمت زیادی کشیده‌اند تا برای بازی آماده باشند و به امید خدا بتوانیم در هر چهار بازی بعدی به پیروزی برسیم. به ویژه که حالا با تساوی نفت و فولاد و باخت استقلال، انگیزه بچه‌ها هم بیشتر شده است.

پروین در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که در بازی‌های بعدی به ویژه در بازی با صبا، سنگ‌تمام بگذارند. الان فکر می‌کنم همه انگیزه پیدا کرده‌اند و باید این انرژی را به بچه‌ها بدهیم. برای اینکه سرمان را بالا بگیریم، هر کس هر کاری که می‌تواند باید برای موفقیت تیم انجام دهد. حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق تیم هم بسیار مهم است چون پرسپولیس فقط با هوادارانش معنی دارد. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها