شهردار تهران گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد ‌در حالی که ۵۰۰ هزار خانوار در شهر تهران بیش از نیاز خانواده‌هایشان امکانات و درآمد دارند، ۳۰۰ هزار خانوار نمی‌توانند حتی نیازهای اولیه زندگیشان را تامین کنند.
کد خبر: ۶۴۷۵۰۸

جام جم سرا: محمدباقر قالیباف در همایش نذر فرهنگی که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: در شهر تهران برخی افراد حتی با گذشت دو فصل یک وعده گوشت نمی‌خورند و برخی دیگر نیز هستند که حتی ابتدایی‌ترین نیاز زندگیشان را نمی‌توانند تامین کنند.
وی با اشاره به برپایی این همایش اظهار کرد: ‌ این گونه همایش‌ها می‌تواند ارتباطی میان این خانواده‌ها برقرار کند تا کسانی که درآمد بیشتری نسبت به نیاز روزمره‌شان دارند به افراد نیازمند کمک کنند.
شهردار تهران با اشاره به برنامه پنج ساله شهرداری تهران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ما در این برنامه این است که اگر پس از پنج سال آینده کسی وارد شهر تهران شد بگوید که تهران نسبت به گذشته چه تغییراتی کرده؟ مردم آن راحت‌تر با آرامش بیشتر و مهربان‌تر شده‌اند.
قالیباف تاکید کرد: این تفاوت باید در همه وجوه زندگی مردم مشاهده شود، از رانندگی در خیابان گرفته تا رفتار با همسایه‌ها، والدین و در بازار و همه قشر‌ها و اصناف. وی با بیان اینکه اداره امور مردم را باید به خودشان سپرد، اظهار کرد: هرچند که شهرداری تهران یک نهاد عمومی و غیر دولتی است باز هم روحیه دولتی در مجموعه آن حاکم است و حتی خود ما هم خیلی باور نداریم که این شهر را مردم اداره می‌کنند.
وی با بیان این‌که باید بیاموزیم که چگونه می‌توان ثروت را تبدیل به منزلت کرد، تصریح کرد: اگر این مورد را یاد نگیریم تنها ثروت‌اندوزی کرده‌ایم و جمع کردن مال نیز جز مفسده چیز دیگری برای جامعه ندارد.|قانون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها