جیب بر حرفه ای هنگام سرقت از جیب کارآگاه پلیس آگاهی، شناسایی و سرقت های سریالی او پایان یافت.
کد خبر: ۶۴۷۴۱۴
دست سارق در جیب کارآگاه گیر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، روز چهارم دی‌ماه امسال، سارق جیب بر حرفه‌ای در حالی در ایستگاه اتوبوس BRT خیابان مولوی قصد سرقت داشت که نمی‌دانست دستش را در جیب یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ فرو کرده است.

کارآگاه پلیس آگاهی که با مشاهده صحنه سرقت متوجه هویت واقعی سارق شده بود، بلافاصله وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی و اعتراف به ده‌ها فقره سرقت

متهم به نام «محمد . ر» (37 ساله) که در مراحل اولیه دستگیری منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده و با ارائه اسامی مجعول قصد فریب کارآگاهان را داشت، پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی و شناسایی هویت واقعی‌اش در همان مراحل اولیه رسیدگی به پرونده لب به اعتراف گشود و به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس های BRT بویژه در طول مسیر خاوران به آزادی و بالعکس اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به مهارت بسیار زیاد در جیب بری، در طول یک سال گذشته اقدام به جیب بری از مسافران اتوبوس‌ها کرده و بواسطه همین مهارت هیچکدام از مالباختگان در لحظه سرقت متوجه من نمی‌شدند.

متهم بنا بر اظهارات خود بیش از 12 سال است که به مصرف موادمخدر اعتیاد داشته و هزینه مواد مصرفی خود را نیز از طریق جیب بری تأمین می‌کند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر، افزود: با توجه به شناسایی تعدادی از مالباختگان و برابر اعترافات متهم و همچنین مالباختگان مشخص گردید که متهم در ساعت‌های شلوغی خطوط اتوبوس‌های BRT بویژه در زمان تعطیلی ادارات و همچنین بازار تهران اقدام به سرقت از شهروندان داشته است.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصور متهم، گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در طول یک سال گذشته و برای شناسایی مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است لذا از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایت خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان 15 خرداد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها