"بیا و برای ما بازی کن"

فشار سیاسی بر روی یک بازیکن!

در تاریخ فوتبال دنیا خیلی کم اتفاق افتاده که به جای مربی، مقامات سیاسی از یک بازیکن برای بازی در تیم ملی آن کشور دعوت به عمل بیاورند!
کد خبر: ۶۴۷۳۳۹
فشار سیاسی بر روی یک بازیکن!

سایت جام جم ورزشی - مقامات سیاسی کشور کوزوو به روی پدیده 18 ساله منچستریونایتد فشار زیادی می آورند تا برای تیم ملی این کشور بازی کند.

Country call: Kosovo have invited Manchester United's Adnan Januzaj (right) to play for the national team

عدنان یانوزای بازیکن 18 ساله منچستر اصالتی کوزوویی دارد اما در بروکسل بلژیک متولد شده است و اکنون نیز بازیکن منچستریونایتد انگلیس است. با توجه به سن و سال این بازیکن و اینکه هنوز برای تیم ملی کشوری به میدان نرفته می تواند یکی از سه کشور بلژیک ، انگلیس و کوزوو را برای بازی کردن انتخاب کند. البته فعلا قوانین فوتبال انگلیس چنین اجازه ای را به او نمی دهد که در جام جهانی برای این کشور بازی کند اما بلژیک بهترین انتخاب می تواند برای او باشد. با این حال مقامات سیاسی کوزوو از او درخواست کرده اند برای تیم ملی این کشور بازی کند این در حالی است که کوزوو عضو رسمی فیفا نیست و برای نخستین بار ماه آینده نخستین بازی ملی خود را مقابل هاییتی برگزار می کند. به نظر نمی آید یانوزای با آینده درخشانی که در پیش روی دارد بخواهد برای کوزوو بازی کند اما با این حال فشار مقام های سیاسی این کشور بر روی این بازیکن ادامه دارد.

Breakthrough: Januzaj burst on to the Premier League stage with both goals in a 2-1 win at Sunderland earlier in the season

Pressure: Januzaj has received a personal plea from Kosovo's deputy prime minister

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها