سرمربی تیم رم پس از پیروزی قاطعانه و 3 بر صفر تیمش بر سامپدوریا اظهار کرد تیمش شایسته قهرمانی در این فصل از رقابت‌های سری A ایتالیاست.رودی گارسیا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش گفت: رم بسیار زیبا بازی می‌کند و اکنون گمان نمی‌کنم هیچ تیمی در سری A از این لحاظ به پای ما برسد. گاهی اوقات حس می‌کنم که رم بی‌جهت مورد انتقاد قرار می‌گیرد که این اصلا صحیح نیست. رم تیم بزرگی است و می‌تواند در این فصل قهرمان شود. گرچه یوونتوس اکنون صدر جدول را در اختیار دارد، اما این اصلا به معنای این نیست که از ما برتر است.
کد خبر: ۶۴۷۲۵۳

جواب دندان‌شکن کونته به کاپلو

فابیو کاپلو، مربی مشهور ایتالیایی چند روز پیش انتقادهای زیادی از کونته، سرمربی یوونتوس و سبک مربیگری‌اش کرد، اما آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس ‌انتقادهای کاپلو را بی‌جواب نگذاشت.

وی در این باره گفت: یوونتوس اکنون صدرنشین است و تمام تلاش ما این است که در این فصل هم قهرمان شود.وی افزود: کاپلو با حرف‌های اخیرش نشان داد از رکوردهایی که من در یوونتوس از خود برجای گذاشته‌ام ناراحت است. در حقیقت باید بگویم که من سبک خاصی از کاپلو در فوتبال را به یاد نمی‌آورم. من یوونتوس مارچلو لیپی و تراپاتونی را به یاد می‌آورم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها