مهرداد اولادی انگیزه بالایی برای به میدان رفتن مقابل تیم سابقش دارد تا به قول خودش برای باز کردن دروازه ملوان برنامه داشته باشد،هر چند که به فکر شادی مقابل تیم سابقش هم نیست.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۴
اولادی:پیروزی بر ملوان روزنه قهرمانی استقلال است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال،مهرداد اولادی انگیزه بالایی برای به میدان رفتن مقابل تیم سابقش دارد تا به قول خودش برای باز کردن دروازه ملوان برنامه داشته باشد،هر چند که به فکر شادی مقابل تیم سابقش هم نیست.
*از اردوی کیش با دست پر برگشتید؟
خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به این که آب و هوای کیش هم مثل انزلی شرجی بود این اردو خیلی به ما کمک کرد.یک دیدار تدارکاتی خوب را هم پشت سر گذاشتیم تا در نهایت همه چیز راضی کننده باشد.
*بازی با ملوان را چطور پیش بینی می کنی؟
فوتبال را که نمی توان پیش بینی کرد اما با توجه به شرایطی که ملوان دارد ما بازی آسانی را پیشرو نداریم.با این حال با تمام احترامی که برای ملوان قائل هستم همه هدف و برنامه ما در این بازی برد است.مخصوصا این که رقبای مان به تساوی رسیده اند و ما باید از فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم تا با شکست ملوان به قهرمانی برسیم.
*با توجه به سابقه حضورت در ملوان فکر می کنی این تیم برابر استقلال چطور بازی کند؟
می دانم انگیزه ملوانی ها همیشه برابر استقلال و پرسپولیس خیلی بالا است و آن ها با تمام وجود برابر استقلال به میدان می آیند اما ما هم استقلال هستیم و بازیکنان خوب و کار آمدی داریم و از همه مهم تر مربی با تجربه ای داریم که راه برد را خوب بلد است و همه این اتفاقات به ما کمک می کند تا برابر این تیم به پیروزی برسیم.
*باید خودت هم باید مقابل تیم سابقت خیلی انگیزه داشته باشی؟
صد در صد همین طور است.هر چند دقیقه ای که کادر فنی به من بازی بدهند با انگیزه ظاهر می شوم تا برای استقلال مفید بازی کنم.
*گل می زنی؟
خیلی دوست دارم برای استقلال گل بزنم و مطمئنا اگر بازی کنم همه هدفم را برای گلزنی به کار می گیرم اما گل بزنم خوشحالی نمی کنم چون به هر حال چند سال در ملوان بازی کردم و برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.
*4 بازی سخت را پیشرو دارید.با این شرایط قهرمان می شوید؟
ما 4 بازی سخت داریم که هر کدام شان برای ما حکم فینال را دارند،هر کدام از این تیم ها را که ببریم به قهرمانی نزدیک می شویم.برد مقابل ملوان روزنه قهرمانی ما است و اگر این تیم را ببریم نیمی از راه قهرمانی را طی کرده ایم و امیدوارم این اتفاق در انزلی رقم بخورد تا با قدرت بیشتری به مصاف 3 حریف باقی مانده مان برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها