پس از اینکه فیفا قانون استفاده از وقت استراحت فنی را تأیید کرد تیم ملی کشورمان می‌تواند از این قانون در دیدار با بوسنی و هرزگوین استفاده کند.
کد خبر: ۶۴۶۹۷۷
تیم ملی با "تایم اوت" مقابل بوسنی!

سایت جام جم ورزشی - دپارتمان پزشکی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سرانجام قانون استفاده از «تایم‌اوت» یا همان وقت استراحت فنی را در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تأیید کرد که پیش از این برخی بازیکنان و مربیان درخواست عملی شدن آن را در این تورنمنت کرده بودند. شاید قانون «تایم‌اوت» کمی سرعت بازی را بگیرد ولی فیفا امیدوار است با استفاده از این قانون عملکرد و کارایی بازیکنان افزایش یابد.

برخی بازی‌های جام جهانی 2014 رأس ساعت 13 به‌وقت محلی برگزار می‌شود و به‌دلیل گرمای هوا به‌هنگام برگزاری برخی دیدارها در برخی مناطق کشور برزیل احتمال «تایم‌اوت» گرفتن توسط تیم‌ها وجود دارد.

در نشستی که دپارتمان پزشکی فیفا به‌ریاست سپ بلاتر داشت، قانون استفاده از وقت استراحت فنی 3 یا 4 دقیقه‌ای بین بازی‌های خاص را تأیید کرد. بلاتر، رئیس فیفا در این خصوص اظهار داشت: این موضوعی پزشکی است ولی استفاده از قانون «تایم‌اوت» هم بسته به شرایط آب‌وهوایی روز مسابقه دارد و در همان روز مسئولان فیفا استفاده یا عدم استفاده از این قانون را تعیین می‌کنند. ما علاقمند به حفظ سلامت بازیکنان هستیم.

بازی‌هایی که ممکن است شامل استفاده از قانون «تایم‌اوت» شوند مربوط به بازی‌های می‌شود که در مناطق شمال شرقی برزیل که هوایی گرم‌تر دارند، اجرا می‌شود. آخرین بازی تیم ملی کشورمان در گروه F با بوسنی و‌ هرزگوین یکی از این بازی‌ها است که شامل استفاده از قانون «تایم‌اوت» می‌شود. این دیدار در تاریخ 25 ژوئن 2014 (4 تیر 93) در شهر سالوادور برگزار خواهد شد.

دیدارهای دیگری که در مرحله گروهی احتمال استفاده از قانون وقت استراحت فنی در آنها وجود دارد، عبارت‌اند از: مکزیک ــ کامرون، آلمان ــ پرتغال، ایتالیا ــ کاستاریکا، ایتالیا ــ اروگوئه و آمریکا ــ آلمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها