دزد هزار چهره بانک ها دستگیر شد

سرقت با کلاه گیس

سارق حرفه ای گیشه های بانک برای اینکه شناسایی نشود برای هر سرقت، چهره خود را گریم می کرد.
کد خبر: ۶۴۶۵۱۲
سرقت با کلاه گیس

سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اعلام گزارش هایی از سرقت وجوه نقد روی گیشه صندوق داران تعدادی از بانک های سطح شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان مشخص شد که یک سارق با استفاده از «ماسک بهداشتی» و «کلاه گیس» به عنوان مشتری وارد بانک شده و به صورت کاملا ماهرانه گیشه های خدمت رسانی بانک را کنترل و در فرصتی مناسب از غفلت کارمندان بانک استفاده و وجوه نقد داخل گیشه ها را سرقت کرده و به سرعت از بانک خارج می شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه سارق مدام در حال تغییر چهره بود و هر بار با چهره جدیدی برای عملی کردن نقشه خود وارد بانک ها می شد به همین جهت تمهیدات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری متهم در نظر گرفته و تیم های مجرب پلیس آگاهی در مقابل بانک ها به گشت زنی پرداختند.

سرهنگ خسروی افزود:سرانجام کارآگاهان این پلیس در یکی از گشت زنی های خود مقابل بانکی در شهر اصفهان به فردی که در مقابل گیشه صندق بانک در حال پرسه زنی بود مشکوک شده و وی را که دارای یک کلاه گیس و ریش مصنوعی بود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه ای و دارای 15 فقره سابقه کیفری است، افزود:متهم در تحقیقات صورت گرفته، به هفت فقره سرقت وجوه نقد از روی گیشه صندوق بانک ها به ارزش 140 میلیون تومان اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد:در بازرسی از منزل سارق مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد،انواع ماسک های بهداشتی و البسه های مورد استفاده در سرقت ها کشف شد.

سرهنگ خسروی افزود: با اعترافات صریح متهم وی برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها