دادستان دیوان محاسبات کشور اعلام کرد

چگونگی کشف فساد مالی بابک زنجانی، بیمه ایران و ...

وکیل یکی از متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران گفت: موکلم به هفت سال حبس تعزیری و رد مال محکوم شده است.
کد خبر: ۶۴۶۱۳۷
محکومیت یکی از متهمان پرونده بیمه به ۷ سال حبس

علی نجفی توانا وکیل (م.خ) از متهمان بخش استانداری پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران رای صادر شده علیه موکلم را به بنده ابلاغ کرده است .

وی گفت : موکلم در مجموع به اتهام اخذ وجه بدون مجوز به یک سال حبس و به اتهام اختلاس نیز به 6 سال حبس تعزیری و رد مال محکوم شده است .

نجفی توانا گفت: در فرصت اعتراض به احکام صادر شده علیه موکلم اعتراض خواهم کرد .

وی افزود : با توجه به دفاعیاتی که همراه با موکلم در جلسه دادگاه ، مقابل اتهامات مطرح شده در کیفرخواست داشتیم امیدوار بودیم برای موکلم حکم تبرئه صادر شود .

قاضی محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران پیش از این( 30 دی) اعلام کرد که احکام 26 متهم پرونده در این بخش صادر شده است که21 نفر حکم محکومیت گرفته و 5 نفر نیز تبرئه شده اند .

در این بخش از پرونده به اتهامات 26 نفر از متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران در شعبه 79 کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی رسیدگی شد که چهارم دی ختم رسیدگی به پرونده اعلام شد .

در این بخش از پرونده به اتهامات متهمانی رسیدگی شده که پیش از این به اتهامات آنها در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی و حکم صادر شده بود اما قضات دیوان عالی کشور به بخشی از احکام صادر شده متهمان ایراد نقض گرفتند و پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارسال کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها