برخی افراد ناشناس از سوی مسئولان فدراسیون بوکس خانواده‌ام را تهدید کرده‌اند.
کد خبر: ۶۴۶۱۲۸
فدراسیون بوکس محل بیزینس آقایان است!

هفته گذشته مسعود مصطفوی بوکسور سابق تیم ملی با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو در مورد مسئولان فدراسیون انتقاد‌های شدیدی کرد که گویا پس از این برنامه، خانواده وی از سوی برخی افراد ناشناس به صورت جدی تهدید شده‌اند.

مصطفوی گفت: روزی که قرار بود در برنامه ورزش از نگاه دو حضور داشته باشم در همان لحظات از سوی اصغر کاظمی که بدون دستکش در المپیک بارسلون وارد رینگ شد و آبروی یک ملت را برد تهدید شدم. علاوه بر وی، اصغر اشرفی نیز مرا تهدید می‌کرد. البته دوستان همان لحظه او را از برنامه بیرون کردند. متاسفانه حالا پس از تهدید شدن خودم کار به جایی کشیده که خانواده‌ام نیز مورد تهدید قرار گرفته‌‌اند. من یک ورزشکارم که آمدم و در آن برنامه درد بوکس را رسا‌نه‌ای کردم.

عضو سابق تیم ملی بوکس در ادامه گفت: مقصودی مدعی است ما همین هستیم. دوستان بزرگترین لابی را دارند، اما برای این رشته دل نمی‌سوزانند. این آقایان تمام عمر ورزشی مرا نابود کردند. از سال 69 تا 80 عضو تیم ملی بودم، اما حقم را خوردند. همیشه هرجا که آمدم برای گرفتن حقم از خودم دفاع کنم من را تهدید کردند. در حال حاضر هم از طرف ناطق نوری و مقصودی خانواده من تهدید شدند.

مصطفوی در ادامه خاطرنشان کرد: من باید به چه کسی بگویم که بعد از حضور در آن برنامه چرا ممنوع ‌التمرین و تدریس شده‌ام؟ مسئولین فدراسیون در سرویس بهداشتی دوربین مداربسته کار گذاشته‌اند و زمانی که از مقصودی نایب رئیس فدراسیون سؤال می‌کنیم که دلیل این کار چیست او مدعی می‌شود برای جلوگیری از دوپینگ این کار را کرده‌ایم. ناطق‌نوری بسیار آدم شایسته‌ای است، اما مقصودی به خاطر اینکه اشرافی در ورزش ندارد بوکس را نابود کرده است. بزرگان ورزش اسنادی را دارند که ثابت می‌کند رئیس فدراسیون که مدعی است در پارک شهر بوکس کار کرده صحت ندارد.

عضو سابق تیم ملی بوکس در ادامه از انتقاد محمد مایلی‌کهن از ورزش در رسانه‌ ملی، گفت: مایلی‌کهن شب گذشته با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو اسم کسی را نیاورد؛ اما اعلام کرد که در این ورزش خیلی‌ها به دنبال لابی‌های میلیاردی هستند. من هم در برنامه اسم کسی را نیاوردم، اما اتفاقاتی را که صحت دارد را مطرح کردم. اگر صحبت‌هایم ایراد داشت قطعا کمیته انضباطی و مراجع مربوطه من را بازخواست می‌کردند.

وی در مورد پسران احمد ناطق‌نوری گفت: متاسفانه در فدراسیون بوکس مشخص نیست چه خبر است؛ دو نفر از پسران ناطق‌نوری در فدراسیون به قدری نفوذ دارند که در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیری می‌کنند. حتی ناطق‌نوری برای حضور در انتخابات فدراسیون قانون را دور می‌زند. او مشاور وزیر نفت است و این یعنی دو شغل بودن.

مصطفوی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون مدعی هستند وزارت ورزش به آنها بودجه نمی‌دهد، حالا من یک سؤال دارم؛ اگر چنین چیزی صحت دارد پس چرا بوکس را رها نمی‌کنند؟ البته آنها فدراسیون را دفتر بیزینس کرده‌اند و به همین خاطر است که چنین کاری نمی‌کنند.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
اقای مصطفوی كی وكجا عضو تیم ملی بوده؟كدام مسابقه برای تیم ملی بازی كرده؟این اقا بالباس ورزشی عكس هم نداره.
كرمانشاهی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
صداوسیما باید اصالت قهرمانان را استعلام وپس ازتایید از این افراد استفاده كند.این آقایان اهل كوفه اند.هیچكدام یك مدال باارزش ندارند.آقای استیكی درمسابقات آسیایی هند رو برد وبه پاكستان باخت و شدنفر دوم آسیا این یك مدال بی ارزش است 
بوكسور
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
باسلام -به نظر بنده چون در جامعه ی بوكس جایی برای این قهرمان نما ها نیست اینجوری بر علیه رییس فدراسیون عمل میكنند.كسی بهتر از آقای نوری نمیتواند در بوكس مدیریت كند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها