با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید 3500 واحد مسکونی مهر به همراه تعدادی پروژه فرهنگی، تجاری و رفاهی به ارزش 2000 میلیارد ریال در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۵۰۵۱
واگذاری 3500 واحد مسکن مهر در پرند

به گزارش مهر، محسن نریمان در مراسمی به مناسب دهه فجر با افتتاح مجموعه کاملی از پروژه‌های مسکونی و خدماتی در شهر جدید پرند به ارزش 2000 میلیارد ریال، گفت: تلاش دولت تسریع در تکمیل مسکن مهر به همراه خدمات زیربنایی و روبنایی این ساختمان ها است و هیچ پروژه ای بدون خدمات اولیه سکونت واگذار نمی شود.

وی کلید یک واحد مسکونی مهر را بصورت نمادین هنگام افتتاح 3500 واحد مسکونی مهر به یکی از صاحبان این واحدها واگذار کرد همچنین در بدو ورود به شهر جدید پرند ابتدا یکی از 5 مدارس و سپس مساجد و ساختمان های مسکونی مهر را افتتاح کرد.

نریمان سپس سرای محله آماده شده در یکی از محله های مسکن مهر که با رویکرد توجه به نیاز اجتماعی ساکنان احداث شده است را افتتاح کرد و در پایان با حضور در منزل خانواده شهید ساکن در پرند، از آن خانواده تجلیل به عمل آورد.

براساس این گزارش، باران هاشم زهی مدیرعامل شهر جدید پرند درباره ویژگی ها و اهدافی که شرکت عمران پرند از ایجاد سرای محله دنبال می کند، گفت:‌ برای اولین بار در تاریخ افتتاحهای مسکن مهر سراسر کشور، برنامه افتتاح سرای محله در شهر جدید پرند همزمان با واگذاری واحدهای مسکونی مهر را اجرا کردیم.

در سرای محله آماده شده در پرند، اولین بخش از فعالیتهای فرهنگی-اجتماعی مختص ساکنان مسکن مهر توسط پژوهشگران و کارشناسان اجتماعی آغاز میشود. باران هاشمزهی درباره سرای محله تصریح کرد: مشارکت اجتماعی ساکنان مسکنمهر و شهروندان شهر جدید پرند در توسعه محلهای که در آن زندگی میکنند و همچنین ایجاد محیطی برای برقراری ارتباط اجتماعی ساکنان با یکدیگر، از جمله اولویتهای ما در این دوره بوده است.

هاشم زهی افزود: به دنبال دغدغه‌هایی که وزیر راه و شهرسازی پیشتر درباره مباحث اجتماعی محله‌های مسکن مهر و تامین خدمات روبنایی و امکانات رفاهی و سکونتی همزمان با واگذاری‌های مسکن مهر مطرح کرده بود، امروز مجموعه کاملی از آپارتمانهای مسکونی مهر با حضور مسولان ارشد وزارتخانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

براین اساس، سری اول افتتاح مسکن مهر پرند در دولت یازدهم به ظرفیت 3 هزار و 580 واحد مسکونی واگذار شد. کل سرمایه گذاری انجام شده برای این تعداد واحد بیش از 195 میلیاردتومان برآورد می‌شود.

همچنین در سایتها و محله‌هایی از پرند که مسکن مهر در‌ آنها ساخته شده، 5 باب مدرسه، 3 مسجد، 3 مجتمع تجاری و چند مرکز پلیس و نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید. برای ساخت این مدارس 5.1 میلیارد تومان و برای احداث مساجدی که به بهره‌برداری رسید نیز بیش از 2 میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
خواهش میكنم در مورد تحویل واحد شركت سازانه بتن در پرند هم خبری بدید 6 ساله منتظریم ،با كیفیت بدی كار میكنند كارگاهشون تعطیله آیا كسی جواب گو نیست?
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
سلام 6 ساله تو پروژه مسكن مهر پرند سازانه بتن ثبت نام كرم ولی كارگاهشون تعطیله و كسی جواب به ما نمیده ،در صورتی كه قرار بود با 15 میلیون ما صاحب خونه شیم ولی تو قرار داد پرند زدن 16/700 بعد سازانه بتن هم مدعی شد كه باید 4/5 دیگه باید بدیم اونم پرداخت كردیم الانم موندیم كسی هم به ما جواب نمیده تكلیف چیست

نیازمندی ها