مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان از تیم ملی غافل شدند و همین موضوع باعث شد تا تیم ما وارد حاشیه شود.
کد خبر: ۶۴۵۰۳۵
خلعتبری: به حاشیه رفتیم چون مسئولان غافل شدند

سایت جام جم ورزشی - محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با فارس ابتدا در خصوص بازی مقابل فجرسپاسی و تساوی سرخ پوشان در شیراز اظهار داشت:‌ بازی بدی را مقابل تیم دونده و جوان فجر انجام ندادیم اما آن طوری که خودمان انتظار داشتیم متأسفانه نشد که به خواسته‌مان از این بازی برسیم.

وی افزود: تا اوایل نیمه دوم یک گل به فجر زدیم ولی متأسفانه وقتی که با یک گل از حریف جلو بودیم آن طوری که باید و شاید نتوانستیم بازی کنیم و متأسفانه یک برد شیرین را با یک تساوی در این شرایط حساس عوض کردیم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: قطعا اگر فجر را می‌بردیم خیلی شرایط‌مان با وضعیت حالا حاضر فرق می‌کرد اما متأسفانه ما نبردیم و رقیب‌های ما همه حریفان خود را شکست دادند. ولی باز هم می‌گویم هرگز ناامید نیستیم. 4 هفته مانده به پایان فصل و باید با تمام توان‌مان و برای حفظ آبرو و شأن و نام پرسپولیس تلاش کنیم تا انشاءالله حداقل از لیگ برتر برای آسیا دست خالی بیرون نرویم.

وی در پاسخ سوالی که آیا با این تساوی شما شانس قهرمانی را از دست دادید یا خیر، گفت: ما روی کاغذ هنوز شانس داریم اما کار خیلی خیلی سخت است. اگر بتوانیم در این چهار هفته آن‌طوری که باید و شاید به میدان برویم شاید خیلی اتفاق‌ها رخ دهد ولی باز هم باید به شانس نگاه کنیم که آیا یار ما هست یا نیست. ما تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی در لیگ برتر می‌کنیم اما اگر نشد حداقل باید سهمیه آسیا را بگیریم چون واقعا حیف است.

خلعتبری در پاسخ به سوال دیگری که آیا سه روز اعتصاب در روند شما تأثیرگذار بود یا خیر، یادآور شد: بالاخره همین است. هیچ کاری نمی‌شود کرد. باید به چه کسی صدای‌مان را می‌رساندیم. در این شرایط به اتفاقاتی که گذشته زیاد دامن زدن فایده‌ای ندارد. اما مهم‌تر از همه چیز این بود که صدای‌مان هم به جایی نرسید. مردم خودشان قضاوت کنند. همه دیدند آب پاکی را خیلی راحت روی دست ما ریختند و گفتند بچه‌ها هیچ خبری نیست اما بچه‌‌ها به خاطر غیرت و هواداران هم بازی کردند و هم خیلی چیزها را کنار گذاشتند. بچه‌ها دوست داشتند حرف راست بزنند و بهتر است دیگر به عقب برنگردیم چون همه از اتفاقات اخیر آگاه هستند.

خلعتبری در پایان در پاسخ سوال دیگری که چرا امسال پرسپولیس این وضعیت برایش پیش آمد، گفت: نمی‌دانم ولی این تیم با کادر فنی‌اش واقعا حیف بود که دچار این حواشی‌ها شد. ما تیم بسیار خوبی داشتیم اما متأسفانه مسئولان از این تیم غافل شدند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاق می‌افتد اما هواداران بدانند در 4 بازی آینده نیز فقط به عشق آنها به میدان می‌رویم نه چیز دیگر. انشاءالله که دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها