دردسر جدید علی دایی

مدافع پرسپولیس محروم شد

لیگ برتر بسکتبال در هفته پایانی

مهرام به دنبال تلافی برابر پتروشیمی بندرامام

می گویند مهرام سرمایه خود را برای پلی آف گذاشته تا در این مرحله به رقیب اصلی خود یعنی پتروشیمی بندرامام ضرب شست نشان بدهد.
کد خبر: ۶۴۴۴۹۰
مهرام به دنبال تلافی برابر پتروشیمی بندرامام

به گزارش جام جم ورزشی ، مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال به هفته پایانی خود رسید. جایی که دوباره دو تیم مدعی پتروشیمی بندرامام و مهرام برابر هم‌ قرار می گیرند. به این ترتیب یک بازی دیگر از مدعیان بسکتبال در راه است.مهرام که بازی دور رفت را به پتروشیمی بندرامام باخت امروز در پی جبران باخت قبلی است.این بازی اما با برد و باختش تاثیری در جایگاه دو تیم ندارد.پتروشیمی در هر صورت صدرنشین می ماند و مهرام همان جای دوم را تا پایان فصل عادی بازی ها حفظ می کند.این بازی سنجش توانمندی های دو تیم پیش از پلی آف و بازی های بسکتبال غرب آسیاست.مهرام بعد از یک دوره غیبت در باشگاههای غرب آسیا این بار می خواهد به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر اقتدارش را به نمایش بگذارد.این تیم هر چه بازی ها روبه پایان می رود کامل تر می شود و با حامد حدادی ، صمد نیکخواه بهرامی و احتمالا یک بازیکن خارجی دیگر بازی های باقی مانده را با قدرت بیشتری ادامه می دهد. پتروشیمی بندرامام تاکنون همه بازی هایش را در لیگ برتر برده و با روحیه خوب به دیدار مهرام آمده است.آنها اخبار اردوی مهرام را شنیده اند اما بعد از این مسابقه بازیکنان جدید خارجی خود را رو می کنند.این بازی فقط از جنبه حیثیتی برای دو تیم مهم است و البته هواداران بسکتبال می توانند بازی زیبایی را با حضور جمعی از بسکتبالیست های مطرح ایران در تالار بسکتبال آزادی نگاه کنند.

سایر بازی ها

دربی اصفهان هم از بازی های حساس هفته آخر است. ذوب‌آهن در این بازی برای جبران باخت به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود و فولاد ماهان هم که به دلیل لغو بازی‌اش استراحت بیشتری نسبت به رقیبش کرده بود، نمی‌خواهد بازنده شود.دانشگاه آزاد، تیم سوم جدول دربی تهران را با افرای خلیج فارس برگزار می‌کند و همیاری زنجان هم در یک بازی حساس میزبان شهرداری گرگان است.استقلال زرین قشم و نیروی زمینی هم جدال قعر جدولی‌ها را برگزار می‌کنند و هفت الماس قزوین در خانه میزبان صنایع ماهشهر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها