پس از شایعات اخیر در خصوص مباحث مالی باشگاه پرسپولیس

رویانیان لیست پرداختی‌ها را رسانه‌ای می‌کند

سجادی: برای بررسی بدهی پرسپولیس حسابرس به باشگاه فرستادیم

رویانیان صورت‌حسابی نداد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: به تمام بازیکنان و کادر فنی قول می دهیم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنهاست .
کد خبر: ۶۴۴۴۶۲
رویانیان صورت‌حسابی نداد

پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی، با مهم خواندن برنامه ریزی و مدیریت بودجه در باشگاه ها اظهار داشت: باید توجه داشت که هر باشگاه در طول یک فصل باید به گونه ای برنامه ریزی کند که بتواند دخل و خرجش را مشخص کرده و بتواند اسپانسرهای خوبی جذب کند.

سجادی در خصوص کمک مالی به دو تیم پایتخت تصریح کرد: کمک مستقیم وزارت ورزش و جوانان به عنوان کمک دولت به تیم ها، منع قانونی دارد ولی اگر بتوانیم کمک کنیم حتما انجام می دهیم. به تمام بازیکنان و کادر فنی قول می دهیم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنهاست و مشکلی پیش نمی آید.

وی در پاسخ به ادعای علی پروین مبنی بر بدهی 60 میلیاردی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در سه ماه گذشته صورت دریافت و پرداخت مشخصی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان داده نشد. ما الان مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه فرستادیم که واقعا رسیدگی کند تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: قبلا آقای رویانیان گفته بودند 5، 6 میلیارد بدهی داریم و یک رقم زیادی هم در این 2 سالی که مدیرعامل بودند درآمدزایی داشتیم، از طرفی سرپرست جدید ادعا می کند به همین میزان که باشگاه درآمد داشته بدهی دارد، در اینجا وزارت ورزش و جوانان سکوت کرده و حسابرس فرستاده تا رسیدگی کند.

سجادی در پایان گفت: ما در این سه ماه اخیر کتبا از هیات مدیره خواستیم تا صورت حساب های سال 91 و 92 را به ما گزارش کند ولی متاسفانه این اقدام از طرف مدیر عامل انجام نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
آقای سجادی خودت میدونی امثال شماها كه چندین سال با پروین در ورزش هستید و تقریبا هم عقیده و باهم هستید معلومه كه گفته های سردار را قبول نكنید . شما از 2ماه پیش سردار را بركنار كردید فقط خواستید ایشان استعفاء دهد تا شماها حرفی داشته باشید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها