با بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی بیش از هر کسی رحمان احمدی ضرر می کند چرا که به احتمال زیاد دروازه بان سوم تیم ملی خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۴۴۴
احمدی: چرا همه بسیج شده اند رحمتی برگردد؟

سایت جام جم ورزشی - رحمان احمدی سنگربان سپاهان امروز گفت و گویی تفصیلی با تسنیم انجام داد که خلاصه این گفت و گو و بخش های مربوط به صحبت های او در مورد مهدی رحمتی در ادامه می آید:

* شرایط تیم ملی نگران کننده است. تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی و همچنین بسیاری از کارشناسان در این مورد صحبت کرده‌اند. متاسفانه تا به امروز هیچ تغییری ایجاد نشده است. وقتی قرار نیست تغییری به وجود بیاید چه دلیلی دارد که صحبت کنیم.

* دعوت رحمتی به تیم ملی به من مربوط نمی‌شود که بخواهم در موردش صحبت کنم. من یک بازیکن هستم که اگر دعوت شوم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهم داد و اگر هم دعوت نشوم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. البته یک موضوعی برای من سوال است.

*من نمی‌دانم چرا همه بسیج شده‌اند تا مهدی رحمتی به تیم ملی برگردد؟ من هیچ مشکلی با رحمتی ندارم حتی اگر دوباره قرار باشد به تیم ملی بیاید اما نمی‌دانم چرا کسی از هادی عقیلی صحبت نمی‌کند؟ چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که عقیلی هم باید به تیم ملی دعوت شود؟ حتی من این سوال را از خود هادی هم پرسیدم. علی کریمی هم چنین شرایطی دارد و چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که این 2 بازیکن باید به تیم ملی برگردند. الان شرایط طوری شده که رسانه‌ها، تلویزیون، هنرپیشه‌ها و خواننده‌ها همه بسیج شده و در مورد بازگشت رحمتی به تیم ملی صحبت می‌کنند. نمی‌دانم چرا کسی از عقیلی و کریمی حرف نمی‌زند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
jafar
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
حق داری عزیز بابا ناراحت باشی چون درون دروازه بای بای!
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
آقای رحمان احمدی با خراب كردن كسی نمیتوانی فیكس شوی!خوب سه بازی آخر را ببین تا ببینی كه دفاع تیمت خوب بود و الا كار خاصی انجام ندادی عزیز حسود!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها