دو مرد که با سرقت سگ‌های قیمتی، برای پس دادن این حیوان‌ها به صاحبانشان از آنها اخاذی می‌کردند، همراه یک زن شیشه‌ای از سوی پلیس تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۴۳۸۰
زن شیشه‌ای، سرنخ دستگیری سگ دزدها

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، از سرقت سگش و مقداری لوازم که درون خودرو قرار داشت، خبر داد.

در پی این شکایت با دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد و شاکی نیز برای یافتن سگش اطلاعیه‌هایی را در سطح شهر نصب و برای یابنده سگ خود، مژدگانی اعلام می‌کند.

چند روز بعد زنی با شاکی تماس می‌گیرد و ادعا می‌کند یک دزد سابقه‌دار سگ او را دزدیده و باید برای تحویل گرفتن سگ،150 هزار تومان پول پرداخت کند.

در پی این تماس مالباخته خواسته آن زن را قبول می‌کند و به ملاقات او در یکی از بوستان‌های شهر تهران می‌رود و به خواست زن تماس‌گیرنده، پول را روی نیمکت پارک می‌گذارد و از محل دور می‌شود. 10 دقیقه بعد وقتی به محل قبلی بازمی‌گردد متوجه می‌شود سگی که درون سبد است، سگ او نیست و فریب خورده است. مالباخته بار دیگر با حضور دوباره در پلیس آگاهی از زن اخاذ شکایت می‌کند.

ماموران با اطلاعات به دست آمده، به جستجوی زن اخاذ که احتمال می‌دادند با سارقان فراری همدست باشد، پرداختند. در ادامه چند روز پیش متهم فراری که بار دیگر با شاکی در محله دیگری قرار ملاقات گذاشته بود تا با دریافت پول بیشتر سگ او را پس دهد، دستگیر شد.

زن اخاذ با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به اخاذی از مالباخته اعتراف کرد و گفت: چندی پیش با دو مرد قاچاقچی که لوازم درون خودرو هم سرقت می‌کنند، آشنا شدم و برای خرید شیشه نزدشان می‌رفتم. یک روز روی دیوار مشاهده کردم صاحب یک سگ اطلاعیه‌هایی را نصب کرده و برای یافتن سگش مژدگانی می‌دهد.

متهم اضافه کرد: شماره او را برداشتم و تصمیم گرفتم از صاحب سگ اخاذی کنم بنابراین روزی که برای خرید شیشه نزد آن دو سارق حرفه‌ای رفته بودم، متوجه شدم آنها هنگام دزدی از درون خودروها چند قلاده سگ را نیز سرقت کرده‌اند.

با دیدن سگ‌ها به یاد آگهی مژدگانی افتادم. از غفلت آن دو مرد استفاده کردم، یکی از سگ‌ها را دزدیدم و با دریافت پول آن را به جای سگ دزدیده شده به مالباخته تحویل داده و فرار کردم. در پی اظهارات زن متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و دو سارق حرفه‌ای نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت‌هایشان اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها