جمشیدیان دردهایی دارد که تا به حال نشنیده بودیم

آشتی با کروش به سبک نازی آباد!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: زمین خواهرم را گرفتم و آن را فروختم تا خرج تیم کنم.
کد خبر: ۶۴۳۶۷۷
فتح اله زاده: به خاطر استقلال زمین خواهرم را فروختم!

سایت جام جم ورزشی - علی فتح الله زاده در مورد بحث همکاری باشگاه استقلال با اوسر فرانسه اظهار داشت: من نمی خواستم این قضیه را رسانه ای کنم.من هم فعلا درگیر رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا هستم. فرصت مناسبی دست دهد سفری به فرانسه خواهم داشت.

وی در مورد جلسه روز گذشته کی‌روش و امیر قلعه نویی و اینکه از این جلسه آگاه بوده یا خیر عنوان کرد: جلسه دیروز خوب بود و من از این موضوع خبر داشتم. خوشحالم که چنین اتفاقی رخ داد هر چند که معتقدم باید زودتر از این اتفاق رخ می داد. تعامل بین مربیان و سرمربی تیم ملی به تعامل بین باشگاهها و تیم ملی کمک می کند. با تعامل بین دو طرف کارها بهتر پیش می رود.

فتح الله زاده در مورد اینکه آیا در جلسه روز گذشته در خصوص ملی پوشان استقلال هم صحبتی شده یا خیر گفت: بهتر است در مورد مفاد جلسه خود طرف صحبت کنند اما در خصوص کلیات صحبت شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه آیا بین او و کروش هم جلسه ای برگزار می شود تا کدورت بین آنها برطرف شود، عنوان کرد: من کدورتی با کسی ندارم و بچه هم نیستیم که بخواهیم جلسه آشتی کنان برگزار کنیم. حرف من این است که هر کسی در حیطه وظایف خود صحبت کند و نیازی هم به جلسه گذاشتن نیست.

وی در خصوص اینکه آیا مقدمات سفر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده، گفت: اولین سفر ما به قطر خواهد بود. دوستان ما در باشگاه در حال جور کردن کارها و ارسال لیست به بازیکنان هستند.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا در انتهای سال جلسه ای با وزیر ورزش برای تهیه پول و حل برخی از مشکلات باشگاه ندارد، اظهار داشت: می دانم که سر وزیر هم شلوغ است و نمی خواهیم اسباب زحمت باشیم ولی اگر خود ایشان بخواهد از این موضوع استقبال می کنیم. بازی دیگر بیشتر باقی نمانده و بحث پول فقط مربوط به وزارت نیست. بلکه مربوط به دولت و مجلس هم می شود. مدام می گویند قرار است دو تیم استقلال و پرسپولیس فروخته شود و نیازی نیست که دیگر به این دو تیم پول داده شود اما کسی نمی گوید که 20 سال است که مدام در حال گفتن این شعار هستند و عملی در کار نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که پس برای سفر به کیش برای برگزاری اردو و هزینه های لیگ قهرمانان آسیا این باشگاه از چه منبعی ارتزاق می کند، عنوان کرد: اگر حرفی بزنم مسئله می شود و بهتر است که صحبتی نکنم. چون کسی که از ما تشکر نمی کند و هر حرفی هم که زده می شود دنبال این هستند که ما را اذیت کنند. فقط در همین حد به شما بگویم که یکی از خواهران من بعد از چندین سال زمینی در کرج داشت که 400 متر بود و من این زمین را از او گرفتم و فروختم و خرج هزینه های تیم کردم و همه هم این را می دانند. این تنها چیزی نبوده که از جیب خودم هزینه کردم. هر حرفی بزنیم همه می خواهند جواب بدهند. پول ندیده و نداده را همه می گویند ندهید. سوال من از مجلس این است که چرا به طور صریح و قاطعانه تصویب نمی کنید که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فروخته شود. اگر این دو باشگاه دولتی است پس چرا اجازه نمی دهند به طور کامل واگذار شود یا چرا به طور صد در صدی مزایده این دو باشگاه تصویب نشده است؟

وی در مورد اینکه کار در باشگاه پرسپولیس بالا گرفته و بازیکنان چند روزی اعتصاب کردند ولی در استقلال کار به این مسائل نکشید گفت: در استقلال هم به دلیل پول هایی که من با هزاران مکافات تهیه می کند کار به اینجا نکشیده است و البته باید از امیر قلعه نویی به دلیل هدایت بچه ها و غیرت بازیکنان تشکر کنم. من از زیر سنگ پول تهیه می کنم و بازیکنان هم این تلاش ها را می بینند. واقعا تیمداری در این شرایط سخت است. ما با مکافات تیم را می چرخانیم. ما نسبت به هواداران هم متعهد هستیم. هر چه داشته ام فروخته ام ولی از دوستان می خواهیم که صاحبداری کنند. با این روشی که در پیش گرفته اند هواداران ما را هم سرگردان کرده اند. مطمئن باشید اگر پول به دست گودرزی هم برسد یک ساعت پیش خود نگه نمی دارد.

فتح الله زاده در پایان با اشاره به اینکه استقلال مظلوم واقع شده به فارس گفت: در بازی حذفی یک پنالتی استقلال گرفته نشد اما کسی اعتراضی به این مسئله نکرد و ما از مسابقات حذف شدیم ولی با این حال هیچ توهینی به کسی نکردیم و اعتراضی هم نکردیم در حالی که تیم ما هم حذف شد. از کمیته انضباطی گلایه داریم که وقتی کسی توهینی می کند سریع جریمه می کنند اما از باشگاه استقلال بابت رفتار خوبی که از خود به نمایش گذاشته تشکر نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها