تراژدی در ساخت ورزشگاه جام جهانی

جام جهانی برزیل باز هم قربانی گرفت

کد خبر: ۶۴۳۶۳۳
دل‌بوسکه‌:‌ کاسیاس شایسته حضور در برزیل است

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا کاسیاس را شایسته حضور در جام جهانی 2014 برزیل دانست.

به گزارش ایسنا، بعد از آنکه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید با کاسیاس به مشکل خورد او را از ترکیب اصلی رئال مادرید کنار گذاشت و حتی دروازبانی گمنام چون آدان را بر او ترجیح داد. انتظار می رفت که با آمدن کارلو آنچلوتی تیره روزیهای کاسیاس به پایان برسد و این دروازبان محبوب سانتیاگو برنابئو باردیگر به سنگربان اصلی کهکشانی ها تبدیل شود اما برخلاف انتظارها آنچلوتی هم به دیگو لوپز اعتماد کرد و او را به عنوان سنگربان نخست تیمش در لیگا انتخاب کرد.

انتظار می‌رفت که کاسیاس باتوجه به نیمکت نشینی در رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی از این تیم جدا شود و به تیم دیگری رود چرا که او اصلا دوست ندارد جام جهانی را از دست دهد با این حال به نظر می رسد که دل بوسکه حتی باوجود نیمکت نشینی کاسیاس هنوز به او اعتماد دارد و سنگربان اصلی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.

دل بوسکه در گفتگویی که با شبکه دیونسا سنترال اسپانیا داشت گفت: کاسیاس شایسته حضور در جام جهانی 2014 برزیل است. ما او را کاملا زیر نظر گرفته‌ایم. حضور او در ترکیب رئال رضایت بخش است.

او درباره احتمال دعوت لوپز به تیم ملی فوتبال اسپانیا برای جام جهانی 2014 گفت: من نگفته‌ام که لوپز را دعوت کرده ام چرا که ما دروازبان های خوبی داریم که در سال های اخیر تلاش بسیار زیادی برای تیم ملی اسپانیا داشته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ادامه سخنان خود به ستایش از دیگو سیمئونه و کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت: هر دوی آنها در مسیر درستی گام برمی‌دارند. آتلتیکو و رئال مادرید به همراه بارسلونا رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. بهترین تیم جام را بالای سر خواهد برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها