سرمربی سابق اینتر پیروزی این تیم برابر بارسلونا در سال 2010 را زیباترین بازی 50 سال اخیر می‌داند.
کد خبر: ۶۴۳۵۲۵
مورینیو: پیروزی برابر بارسلونا زیباترین بازی 50 سال اخیر بود

اینتر در سال 2010 نمایش خیره کننده‌ای داشت و موفق شد با هدایت ژوزه مورینیو سه گانه فوتبال ایتالیا و اروپا را به دست آورد. آقای خاص توانست پس از سال‌ها نراتزوری را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، معتبرترین رقابت باشگاهی کند.

شاگردان مورینیو در نیمه نهایی دست به کار بزرگی زدند و تیم آماده و پرستاره‌ای چون بارسلونا را که در اوج به سر می‌برد شکست دادند تا در فینال به مصاف بایرن مونیخ بروند. چند سال از پیروزی اینتر برابر بارسلونا می‌گذرد. با این حال هنوز مورینیو از خاطرات خوب آن روزها می‌گوید.

به گزارش ایسنا ؛سرمربی کنونی چلسی در گفت‌وگو با شبکه مدیاست ایتالیا گفت که دیدار رفت اینتر برابر بارسلونا در جوزپه مه‌آتسا زیباترین بازی 50 سال اخیر جهان بوده است.

آقای خاص گفت هیچ وقت آن دیدار را فراموش نمی‌کنم. در دیدار رفت که در جوزپه مه‌آتسا برگزار شد موفق شدیم با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهیم. در آن بازی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هم به پیروزی برسیم. حداقل این دیدار می‌توانست با اختلاف 4 – 5 گل به سود اینتر به پایان برسد اما در نهایت با 2 اختلاف برابر حریف خود به پیروزی رسیدیم. آن دیدار بسیار زیبا بود. بر این باورم که زیباترین بازی 50 سال اخیر بوده است.

او افزود: قبل از بازی می‌دانستیم که چنانچه در ورزشگاه خانگی خود پیروز نشویم، هیچ شانسی برای صعود نخواهیم داشت. همچنان که می‌دانستیم که چنانچه در دیدار رفت میزبان شویم، کار برای ما سخت و پیچیده خواهد شد. با روحیه بسیار بالایی به میدان رفتیم. قصد داشتیم در این دیدار به هر قیمتی که شده پیروز شویم به همین خاطر بازی هجومی را ارائه دادیم.

مورینیو درباره دیدار برگشت در نوکمپ که با پیروزی یک بر صفر آبی اناری‌ها به پایان رسید، گفت: ما در آن بازی 10 نفره شدیم. مجبور بودم که برای باز نشدن دروازه تیمم یک هواپیما در خط دفاعی بگذارم.

اینتر در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 آبی اناری‌ها را از پیش رو برداشت تا در فینال به مصاف بایرن مونیخ برود. شاگردان مورینیو در فینال هم موفق شدند با دو گلی که دیگو میلیتو باواریایی‌ها را شکست دهند و جام قهرمانی را پس از مدت‌ها بالای سر ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها