مشتریان بانک تجارت که یارانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند، در صورتی که حسابشان فاقد کارت است می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک، حساب متصل به کارت خود را فوری افتتاح کنند.
کد خبر: ۶۴۳۵۱۹

جام جم سرا: به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به لزوم اعلام شماره کارت متصل به حساب یارانه‌ای برای دریافت «سبدکالا»، مشتریان بانک تجارت که حساب یارانه‌ای آن‌ها فاقد کارت است می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک نسبت به معرفی حساب دارای کارت خود یا افتتاح فوری حساب متصل به کارت اقدام کنند تا فرآیند معرفی شماره کارت به سامانه کالا در‌‌ همان شعبه انجام شود. بانک تجارت با تجهیز شعب خود به دستگاه‌های صدور آنی‌کارت، ضمن صدور فوری تجارت کارت و تحویل آن به مشتریان، شماره حساب موردنظر را برای دریافت یارانه ماهانه و سبدکالای مشمولان معرفی کرده و رسید چاپی به مشتری ارائه می‌کند. |وطن امروز|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاپور
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
از تاریخ 13/11/92 كه اولین روز دریافت سبد كالا اعلام شد برای گرفتن كالا به فروشگاه شهروند خیابان نبرد مراجعه كردم كه پس از ایستادن در صف طولانی ورسیدن نوبتم متصدی مربوطه اظهارداشت كه عابر بانك تجارت جواب نمیده وقت دیگری مراجعه كنید . نشان به همان نشان كه الان روز پنجم توزیع سبد میباشد هروقت مراجعه كردم عابربانك تجارت مشكل داشته و دست خالی برگشتم . میخواستم به مسئولین بانك بگم این بانك تجارت هست یا بانك... .والا من كه دیگه خجالت میكشم برم توی صف وبعدازگذشت چندساعت دوباره دست خالی برگردم.

نیازمندی ها