جمشیدیان دردهایی دارد که تا به حال نشنیده بودیم

آشتی با کروش به سبک نازی آباد!

مدیرعامل باشگاه استقلال در مقام دفاع از سرمربی تیم خود در قبال انتقاد برخی از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه نسبت به حذف این تیم در جام حذفی، برآمد.
کد خبر: ۶۴۳۱۲۸
فتح اله زاده: پرسپولیس یک مرحله زودتر از ما حذف شد!

سایت جام جم ورزشی - علی فتح‌الله زاده درباره حذف استقلال از جام حذفی و شکست مقابل مس کرمان اظهار داشت: جام حذفی شگفتی‌ساز است و همانطور که خود قلعه‌نویی بعد از بازی گفت ما شادابی لازم را نداشتیم و در این مدت تحت فشار بودیم و مصدومان زیادی داشتیم و مشکلات زیادی به دوش کشیدیم. باید قبول کنید از لحاظ بدنی شاداب نیستیم و حتی اگر دقت کرده باشید در چند بازی اخیر خوب بازی نکردیم. به هر حال مواقعی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و با این حال من از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم و باید بگویم که شانس با ما یار نبود.

وی در خصوص اینکه 6 ماه قبل رسانه‌ها به سن بالای استقلال انتقاد کردند و امیر قلعه‌نویی از این موضوع ناراحت شد ولی روز گذشته خودش به این موضوع اذعان داشت، گفت: با توجه به اینکه قرار بود ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم شرایط ایجاب می‌کرد تجربه تیمی بالا برود. به همین دلیل از بازیکنان باتجربه استفاده کردیم. ولی بچه‌های جدید هنوز نتوانستند خودشان را نشان دهند و خود را با تیم تطبیق کنند. برخی از بازیکنان هم دچار افت شدند ولی با همه این شرایط ما بازی‌های سختی پشت سر گذاشتیم و نتیجه بدی هم نگرفتیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نسبت به شکست روز گذشته این تیم انتقاد کرده و معتقد است امیر قلعه‌نویی مقصر این شکست است، اظهار داشت: زمانی از دوستان ماست اما نظرات خودش را گفته است. من به عنوان رئیس باشگاه و مدیرعامل این باشگاه نظرم این نیست ما اینجا مقصر نداریم و اگر قرار به گشتن مقصر باشد، تنها امیر مسئول نیست و بقیه هم مقصرند و در راس همه خودم. همه تیم‌ها که مدعی بودند زودتر از ما در جام حذفی وداع کردند حتی پرسپولیس که رقیب ماست یک مرحله زودتر از استقلال خداحافظی کرد. من تا اینجا از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و مطمئن باشید که مجموعه استقلال همه با هم هستیم. قرار نیست یک تیم هه بازی‌هایش را ببرد و همیشه قهرمان شود. این طوری فوتبال معنی پیدا نمی‌کند. شیرینی فوتبال به همین چیزهاست. ما همیشه از امیر قلعه‌نویی حمایت قاطع می‌کنیم و پشت او ایستاده‌ایم. او مربی بادانشی است و سال‌هاست که جام می‌آورد. استقلال فعلا شادابی لازم را ندارد و شاید دست کم گرفتن مس باعث شد که این اتفاق رخ دهد. امیر قلعه‌نویی به اندازه کافی در این فوتبال جام آورده است و هنوز هم کسی نتوانسته در سال‌های اخیر رکورد او را بشکند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به زودی نشستی با حضور امیر قلعه‌نویی و کی‌روش برگزار شود، گفت: چنین خبری فعلا به من داده نشده و فکر نمی‌کنم نیازی باشد. ما همواره به کی‌روش کمک کرده‌ایم و مشکلی با او نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا همچنان دنبال شکایت از کی‌روش در فیفا هست یا خیر و محمود گودرزی وزیر ورزش نسبت به این تصمیم باشگاه استقلال انتقاد کرده، گفت: نمی‌خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم. این یک بحث شخصی است و روی بحث شخصی به موقع اقدام می‌کنم. اگر قرار بود از منظر باشگاه چنین اتفاقی رخ دهد، مطمئن باشید که با آقای وزیر صحبت می‌کنم و از او اجازه می‌گیرم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه مجلس تصویب کرده سال آینده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به مزایده گذاشته شود، به فارس گفت: سال‌هاست که از این حرف‌ها زده می‌شود اما شما جدی نگیرید. می‌خواهند به ما پول ندهند می‌گویند قرار است این دو باشگاه به فروش برسد و دنبال بهانه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
طوفان سرخ
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
پرسپولیس یك مرحله زودتر از ما حذف شد!!! این هم یكی دیگه از جملات قصار حاج فتل است كه افاضه فضل نمودند! لابد با این استنباط میخواد یه مقام آبكی هم واسه حذف شدن شون به خودشون بدن (مثل جام باشگاه ها كه گفتند سوم آسیا شدیم!!!) لطفاً خودتونو با پرسپولیس كه مقابل فولاد صدر جدول اون هم در اهواز و در ضربات پنالتی بازی رو واگذار كرد مقایسه نكنید كه اصلاً در شأن شما نیست!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها