صحبت با بازیکنان برای قطع اعتصاب

پروین علت دیر آمدنش به تمرین را به دایی توضیح داد

ماندن‌مان در لیگ امکان پذیر است

یاوری: لطفا برای پرسپولیس غش نکنید!

پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با سپاهان کاملاً نا امید بودند، اما با یک برد مدعی قهرمانی شدند.
کد خبر: ۶۴۳۰۶۷
یاوری: لطفا برای پرسپولیس غش نکنید!

سایت جام جم ورزشی - محمود یاوری در خصوص وضعیت فجرسپاسی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم و بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند و برای بازی با پرسپولیس محروم و مصدومی نداریم.

وی افزود: مصدومیت‌های کوچک در بین بازیکنان تیم‌ وجود دارد که آن هم به خاطر فشار بازی‌ها و وضعیت زمین ورزشگاه‌ها است، اما مشکل آنها جدی نیست و می‌توانند بازی کنند.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به وضعیت این تیم و حضور در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت: 5 بازی دیگر در پیش داریم و می‌خواهیم در این 5 بازی نتیجه‌ای بگیریم که منجر به ماندن‌مان در لیگ شود و بازیکنان نیز برای به انجام رساندن این کار مصّر هستند. ماندن فجرسپاسی در لیگ خواسته مدیریت و تمامی بازیکنان است و از عهده این کار برخواهیم آمد.

یاوری در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت فجرسپاسی ماندن این تیم در لیگ شدنی است یا نه، اظهار داشت: چرا باید نشدنی باشد؟! من که صددرصد می‌گویم می‌شود.

وی با بیان اینکه برای 5 بازی باقی مانده برنامه داریم و تک تک حریفان‌مان را آنالیز خواهیم کرد، ادامه داد: روی بازی‌هایی که می‌توانیم امتیاز بگیریم برنامه‌ریزی داریم و روی این امتیازات حساب باز کردیم و ان‌شاالله نتیجه هم می‌گیریم.

یاوری با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه، خاطرنشان کرد: وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه به مراتب بهتر از وضعیت چمن ورزشگاه خوزستان بود که هفته گذشته و برابر استقلال خوزستان در آن چمن بازی کردیم و در حافظیه میزبان پرسپولیس خواهیم بود.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص دیدار روز یکشنبه آینده تیمش با پرسپولیس به تسنیم گفت: برای این بازی برنامه‌های خودمان را داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم، همانطور که آنها نیز به خوبی ما را آنالیز کرده‌اند. اکنون همه مربیان و کادر فنی تیم‌ها باید هر هفته از حریفان خود شناخت پیدا کنند و شناخت ما هم تا بازی روز یکشنبه با پرسپولیس کامل‌تر خواهد شد.

«پرسپولیس با توجه به پیروزی برابر سپاهان برای فجرسپاسی خطرناک نیست؟» وی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: برای ما این مهم است که خودمان چه چیزی می‌خواهیم و هدف‌مان چیست. بازیکنان ما مصمم هستند از 5 بازی آینده امتیازات لازم را بگیرند تا کارمان برای ماندن راحت‌تر شود.

سرمربی فجرسپاسی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به قدرت فعلی پرسپولیس و شرایط روحی فجرسپاسی امکان شکست خوردن سرخپوشان تهرانی در شیراز وجود دارد یا نه، اظهار داشت: از این سوال مشخص است در خصوص فجر منفی فکر می‌کنید، اما من برعکس این موضوع فکر می‌کنم. البته با توجه به تهران‌نشین بودن شما، این حق را می‌دهم که به سمت پرسپولیس «غش»کنید.

یاوری ادامه داد: شما فقط منفی فکر می‌کنید و باید بگویم حقیقت این است که از من سوال شود شرایط تیم‌تان چگونه است و من درباره وضعیت تیمم صحبت کنم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، اما امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

وی در پایان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: شرایط خیلی سخت است و اکنون می‌بینیم که با گرفتن 3 امتیاز بالای جدول به کلی تغییر می‌کند، همان طور که پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با سپاهان کاملاً نا امید بودند و حتی از سیدجلال حسینی می خواستند در پرسپولیس بماند و کمک کند، اما با یک برد دوباره مدعی قهرمانی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها