کد خبر: ۶۴۲۸۴۷
ناطق : آقای مایلی کهن وقتی من بوکسور بودم ، شما در گهواره بودی !

رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به انتقادات تند محمد مایلی کهن گفت: برخی که این همه ادعا دارند بدانند وقتی من بوکس کار می‌کردم آنها حتی در گهواره هم نبودند که بخواهند الان در مورد من اظهارنظر کنند.

احمد ناطق نوری در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به انتقادات محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال که دوران مدیریت وی در فدراسیون بوکس را زیر سوال برده بود، اظهار کرد: وقتی کسی اصلا یکبار بوکس هم نگاه نکرده نمی‌تواند درمورد من و بوکس ایران اظهارنظر کند. وقتی چنین فردی در موردم اظهارنظر می‌کند برایم خیلی سنگین است. من سال 1339 و درحالی که هیچ سالن بوکسی وجود نداشت درفضای باز پارک شهر شاگرد " پطروس نظربیگیان" سرمربی تیم ملی بودم.

وی افزود: این افراد که ادعای قهرمانی دارند و این حرفها را می زنند، آن زمان که من بوکس کارمی‌کردم حتی درگهواره هم نبودند. همین دوستمان که ازفوتبال به بوکس پریده و در مورد بوکس هم اظهارنظر می‌کند رکورد جالبی دارد. یادم هست او یک دوره سرمربی تیم ملی شد و درحالی که حتی یکبار هم روی نیمکت تیم ملی ننشست از کار برکنار شد. او هر تیمی را که پذیرفته یا اخراج شده یا آن تیم به حال و روز بدی افتاده است.

رئیس فدراسیون بوکس درپاسخ به این سوال که چرا تیم ملی جوانان به تایلند اعزام نشد، آیا تایلند فقط برای تیم جوانان ما امن نبود، در حالی که مسابقات درحال برگزاری است، گفت: فدراسیون بوکس همه کارهای لازم برای اعزام تیم ملی مانند گرفتن ویزا، رزرو هتل، رزور بلیت و خرید لباس را انجام داده بود اما در آخرین لحظات در صحبتی که با سفارت ایران در تایلند داشتیم اعلام کردند شرایط تایلند مناسب نیست و توصیه کردند که به این کشور نرویم.

وی ادامه داد: وقتی این شرایط را دیدیم برای اینکه حرف و حدیثی باقی نماند و ملی پوشان هم شانس خود را امتحان کنند گفتیم اگر خانواده‌های این ملی پوشان به صورت کتبی تعهد بدهند و اظهار رضایت کنند تیم را به تایلند می‌فرستیم اما هیچ یک از آنها این کار را نکردند. پس از بررسی تمام مسائل و صحبت با مراجع مربوطه، صلاح دیدیم تیم ملی اعزام نشود.

ناطق نوری گفت: هیچ فرد عاقلی تیم ملی را به جایی که امکان انفجار وجود دارد اعزام نمی کند. ما با تفکری که داشتیم جلوی اعزام تیم را گرفتیم.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: بعد از لغو این سفر به اردو رفتم و به ملی پوشان قول دادم که حتما به مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان اعزام خواهند شد. حتی پول توجیبی مسافرت به تایلند را که لغو شد به ملی پوشان دادیم تا بدانند ما در اعزام تیم مصمم بودیم. درست است مشکل مالی داریم اما این سفر به خاطر مسائل مالی لغو نشد.

ناطق نوی که 24 سال است ریاست فدراسیون بوکس را بر عهده دارد برای شرکت در دور جدید انتخابات فدراسیون باید مجوز دولت را داشته باشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا مجوز گرفته است، گفت: من بازنشسته وزارت بهداشت هستم و نامه دعوت به کارم زده شد و به وزارت ورزش هم رسیده است. در ادامه کار هم هر چه صلاح باشد همان خواهد شد. برای من فرقی نمی‌کند که مجوز بگیرم یا نگیرم، چون عاشق بوکس هستم و در این مدت هم حقوقی نگرفته‌ام و عاشقانه کار می‌کنم. من تابع قانون هستم و مقررات را رعایت می‌کنم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد حرفهای نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان که گفته این وزارت‌خانه دنبال اخذ مجوز برای هیچ رئیس فدراسیونی نیست، اظهار کرد: آقای سجادی درست گفته چرا که کارهای مربوط به اخذ مجوز را هیات دولت انجام می‌دهد و وزارت ورزش نمی‌تواند در این رابطه اقدام کند، من هم کارهای لازم را انجام داد‌ه‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها