نامه پروین و دوستانش به وزارت ورزش ارسال شد

پروین : پرسپولیس را ۴ سال به ما بدهید

شرف و آبرویم را برای رفع مشکلات گرو گذاشتم

پروین: پاداش‌ها امروز تقدیم دایی می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پاداش‌های بازی با سپاهان آماده است و امروز آن را تقدیم آقای دایی می‌کنم.
کد خبر: ۶۴۲۷۸۲
پروین: پاداش‌ها  امروز تقدیم دایی می‌شود

سایت جام جم ورزشی - علی پروین در خصوص اعتصاب امروز بازیکنان اظهار داشت: به نظر من این بچه‌ها تا حدودی حق دارند، وقتی مصاحبه‌های آنها را می‌خواندم که چک‌هایشان را خرج کرده‌اند و یا اتومبیل‌شان به یک باره در خیابان توقیف شده، خودم را جای آنها گذاشتم و فقط حرص خوردم.

وی افزود: آقایان، ما پشت سر هیچ کسی حرفی نمی‌زنیم. تو را به خدا نگویید الان می‌خواهم سردار را بزنم و یا می‌خواهم خودم را شیرین کنم. بچه‌ها از باشگاه طلبکارند و به آنها حق می‌دهم البته امروز پاداش‌های بازی با سپاهان را با هر دردسری که شد آماده کردم و در اختیار دایی می‌گذارم.

وی خاطر نشان کرد: بچه‌های خوب پرسپولیس هم بدانند من هم آبرو و شرفم را گرو گذاشته‌ام و به این باشگاه آمده‌ام، به همه رو انداخته‌ام هیچ منتی نیز ندارم اما از روز اولی که آمدم هر کسی در می‌زند می‌گوید آقای پروین طلب من را بده، من چه کار کنم؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من به بازیکنان حق می‌دهم، آخر فصل است، 5 بازی دیگر تمام شود آن وقت بیچاره‌ها باید به دنبال پولشان بدوند. آنها می‌ترسند، اما من هم ببینید چند روز است آمده‌ام. بگذارید امضای هیأت مدیره خشک شود. خیال کردید پایم را روی پایم گذاشته‌ام و در باشگاه نشسته‌ام؟ هیچ منتی نیست قبول کردم و تا آخرش هم هستم اما آنها هم من را درک کنند و امیدوارم در این 5 بازی با قدرت به میدان بروند.

وی افزود: باید این را هم اعلام کنم که از وزیر ورزش درخواست وقت ملاقات کردم تا با او در مورد مسائل ریز و درشت حرف بزنم. این طور نمی‌شود کار کرد. می‌خواهم به وزیر بگویم خدا پدرت را بیامرزد 4- 5 میلیارد به ما قرض بده مشکلات را رو به جلو ببریم و بعد به خودمان بیاییم. من خودم هم بسیار از این وضعیت و باشگاه ناراحتم و به همین دلیل حتی به تمرین نرفتم. گفتم اگر می‌خواهم به تمرین بروم دست پر بروم تا بتوانم در چشمان دایی و بازیکنان نگاه کنم. امیدوارم که با توجه به رایزنی‌هایی که امروز داشته‌ایم هر چه سریعتر با وزیر دیدار کنم و مشکلات حل شود. خیلی روز بدی را پشت سر گذاشته‌ام.

پروین در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا این کار بازیکنان مورد تأیید شما است یا خیر به فارس گفت: بالاخره اتفاقی بوده که افتاده ما هم باید درد این بچه‌ها را بدانیم اما ان‌شاء‌الله باید دست به دست هم بدهیم، خیرین بیایند و به من و پرسپولیس کمک کنند. من هم از روز اول اینجا نشسته‌ام، مدام این در و آن در زدم. امیدورام مشکلات حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها