ماجرای کمک های وزارت ورزش و اشتباه عجیب سرمربی تیم ملی

یک نفر تمام اطلاعات فدراسیون را به کروش می دهد!

کارلوس کروش در ماجرای انتقال پول فدراسیون به حساب باشگاه استقلال اشتباه کرده و عده ای اطلاعات غلط در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده اند.
کد خبر: ۶۴۲۷۷۴
یک نفر تمام اطلاعات فدراسیون را به کروش می دهد!

اطلاعات ارایه شده از سوی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خبرنگار جام جم ورزشی حکایت از آن دارد که کارلوس کروش در ماجرای انتقال پول فدراسیون به حساب باشگاه استقلال اشتباه کرده و عده ای اطلاعات غلط در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده اند.
به گزارش جام جم ورزشی، در راستای اختلافات بوجود آمده میان کارلوس کروش و باشگاه استقلال تهران بود که سرمربی تیم ملی مدعی شد: «پول های فدراسیون به حساب یک باشگاه خاص واریز می شود!»
پس از این اظهار نظر کروش، مدیران استقلال تهران صراحتا اعلام داشتند که کمکی از سوی فدراسیون به این باشگاه نشده و سرمربی تیم ملی اگر مستنداتی در این زمینه دارد، رسما اعلام کند.
درهمین راستا، اطلاعات ارایه شده از سوی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خبرنگار جام جم ورزشی حکایت از آن دارد که کارلوس کروش در این ماجرا اشتباه کرده و عده ای اطلاعات غلط در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده اند.
ماجرا از این قرار است که کمک های وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فدراسیون صورت می گیرد. از آنجا که این وزارت خانه به دلیل موانع قانونی نمی تواند به این دو باشگاه کمک کند، وزارت ورزش و جوانان کمک های خود به سرخابی ها را به حساب فدراسیون فوتبال واریز می کند و از طرف کفاشیان و همکارانش به حساب استقلال و پرسپولیس منتقل می شود.
انتقال همین پول ها بود که سرمربی تیم ملی فوتبال را به اشتباه انداخت و در مصاحبه خود مدعی شد که فدراسیون پول هایش را به یک باشگاه خاص می هد!
اما نکته جالب ماجرا که تا حدودی نیز مغفول مانده اینجاست که یک نفر در فدراسیون فوتبال هست که تمام اطلاعات را به کروش سرمربی تیم ملی انتقال می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها