در واکنش به حرف های تند سرمربی اسبق تیم ملی

دایی: حرف های مایلی کهن از تبعات بیکاری است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اظهارنظر اخیر محمد مایلی‌کهن در مورد سرخپوشان تهرانی از تبعات بیکاری او بوده است.
کد خبر: ۶۴۲۷۴۹
دایی: حرف های مایلی کهن از تبعات بیکاری است

محمد دایی ابتدا در خصوص مشکلات مالی و تحریم تمرینات توسط بازیکنان گفت: این اتفاقات برای ما چیزی جز ضرر ندارد و دودش به چشم پرسپولیس و هواداران می‌رود. متاسفانه این مشکلات در بدترین زمان ممکن به وجود آمده است و اگر یادتان باشد زمانی هم که صدرنشین بودیم مشکلات گریبان‌گیر ما شد. شما مطمئن باشید اگر مشکلات مالی نبود پرسپولیس الان با اختلاف در صدر جدول حضور داشت.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا کادر فنی پرسپولیس امروز نتوانست مانع از تحریم تمرینات شود؟»، افزود: بازیکنان با این مشکلات مالی تمرکز ندارند و تا الان هم فقط به خاطر علی آقا صبر کرده‌اند. چیزی تا پایان فصل باقی نمانده و آنها می‌دانند که اگر فصل تمام شود دیگر دست‌شان به جایی بند نیست. بازیکنان نمی‌دانند چگونه باید مطالبات خود را دریافت کنند به همین خاطر دست به اعتصاب می‌زنند. علی آقا هم چند بار واسطه شد اما صبر بازیکنان هم حدی دارد و آنها نمی‌توانند این مشکلات را برای مدت طولانی تحمل کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که برخی از بازیکنان پرسپولیس از محمد رویانیان داشته‌اند، تاکید کرد: رویانیان مدیر بزرگی بود و تا اندازه‌ای که توان داشت زحمت کشید اما یک دست صدا ندارد. او به تنهایی نمی‌توانست همه مشکلات را حل کند و نیاز به حمایت و کمک وزارت ورزش داشت. از طرفی بازیکنان هم تحت فشار قرار گرفتند و شاید حرف‌های آنها به خاطر ناراحتی‌شان بود، چون حق دارند در این شرایط ناراحت باشند.

محمد دایی در واکنش به اظهارات اخیر مایلی‌کهن که گفته است «برخی بلایی سر گل‌محمدی آوردند که او رفت تا خانوادگی به پرسپولیس بیایند»، به تسنیم گفت: بگذارید این 5 بازی تمام شود تا خیلی چیزها را مشخص کنیم. به هر حال حرف‌های ایشان از تبعات بیکاری است و ما از راه‌‎های دیگر آن را پیگیری خواهیم کرد. او باید ثابت کند که ما گل‌محمدی را بیرون انداختیم و جوابگوی خیلی حرف‌های دیگرش باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها