تراژدی در ساخت ورزشگاه جام جهانی

جام جهانی برزیل باز هم قربانی گرفت

درباره رویای صعود به دور دوم

کروش چه کسانی را دیوانه خطاب کرد؟

کروش معتقد است که در صورت اینکه برنامه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی تنها ۱۴ روزه باشد، سفر به برزیل یک سفر توریستی خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۲۶۳۹
کروش چه کسانی را دیوانه خطاب کرد؟

سایت جام جم ورزشی - رسانه‌های پرتغالی امروز به اختلاف میان کارلوس کروش و کفاشیان بر سر اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی به منظور حضور در جام‌جهانی پرداختند و بار دیگر بر احتمال بازگشت وی به آفریقای جنوبی تأکید کردند.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است: کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و یکی از سه مربی پرتغالی که در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل حاضر خواهد شد، با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور پس از جام‌جهانی به توافق رسیده است.

کروش اعلام کرده که این صحبت‌ها شایعه هستند اما یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی تأیید کرده است که توافق با این سرمربی صورت گرفته و کی‌روش بار دیگر سرمربی آفریقای جنوبی می‌شود اما قرارداد هنوز به امضا نرسیده است و از آنجایی که کی‌روش از تمایلش به پایان همکاری با ایران صحبت کرده، این قرارداد در جولای عملی خواهد شد.

سرمربی پرتغالی که ایران را به جمع کشورهای حاضر در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل رساند، از سال 2000 تا 2002 هدایت آفریقای جنوبی را بر عهده داشت.

کروش در حال حاضر با رئیس فدراسیون فوتبال ایران اختلافاتی بر سر تدارکات و آماده‌سازی برای رقابت‌های برزیل دارد.

نارضایتی از صحبت‌های کی‌روش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری DPA مشهود است. وی در این باره گفت: نمی‌توانید تصور کنید که ایران با 14 روز آماده‌سازی به جام‌جهانی برسد. دو دلیل برای آنهایی که اینگونه فکر می‌کنند، وجود دارد: یا دیوانه هستند یا در دیسنی‌لند زندگی می‌کنند. قوانین فیفا که 14 روز آماده‌سازی را برای حضور در جام‌جهانی لازم می‌داند برای تیم‌هایی مثل اسپانیا، انگلیس، برزیل یا آرژانتین است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین ادامه داد: اگر امکان این را داشته باشیم که برنامه خاصی برای آماده‌سازی تیم ملی بریزیم، با واقعیت ایران هماهنگ شویم، می‌توانیم رویای صعود به دور دوم را داشته باشیم.

کروش خاطرنشان کرد: این بر عهده رئیس فدراسیون است که اگر ما زیر این قوانین فیفا خوابمان ببرد، سفر به جام‌جهانی تنها یک سفر توریستی خواهد بود.

ایران در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های آرژانتین، بوسنی و نیجریه هم‌گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
او ما ایرانیها را دیوانه میداند كه تمام عنان فوتبال را دربست به جنابش واگذار كرده ایم و اینهمه پول بیحساب را به او پرداخت كرده ایم و آخرش هیچ!اگر او مربی عربستان بود تا حالا صد دفعه بركنار شده بود!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها