فدراسیون فوتبال عمان در بیانیه‌ای از میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 انصراف داد تا تعداد کشورهای درخواست‌کننده میزبانی این رقابت‌ها از هفت کشور به شش کشور کاهش یابد. ایران، عربستان و امارات، سه کشور غرب آسیا هستند که شانس زیادی برای میزبانی این رقابت‌ها دارند. چین هم شانس زیادی برای میزبانی دارد، اما با توجه به میزبانی استرالیا در جام ملت‌های 2015 آسیا، احتمال برگزاری دور بعدی در غرب آسیا بیشتر است. کویت، تایلند و بحرین دیگر نامزدهای میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند‌.
کد خبر: ۶۴۲۵۷۲

گلزنی نکونام در پلی‌آف آسیا

الکویت با گلزنی جواد نکونام نماینده عراق را در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شکست داد. در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا چهار دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم الکویت با یک گل در ورزشگاه خانگی خود الشرطه عراق را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. تک‌گل الکویت را در این دیدار جواد نکونام در دقیقه‌ 63 به ثمر رساند. الکویت برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در دومین دیدار پلی‌آف خود به مصاف لکوموتیو ازبکستان برود.

غیبت آمریکا در جام تختی

آمریکایی‌ها به خاطر همزمانی جام تختی با جام شولتز – که در کشورشان برگزار می‌شود - از حضور در ایران عذرخواهی کردند. علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی با تائید این خبر گفت: تیم‌ها و نفرات خوبی به جام تختی امسال خواهند آمد. تیم‌های گرجستان، اکراین، کره‌شمالی و قرقیزستان با نفرات اصلی و آذربایجان با سه کشتی‌گیر اصلی خود پا به جام تختی می‌گذارند. همچنین چند کشتی‌گیر داغستانی به همراه عبدول بیکوف و آراچیلیوف (مهمانان ویژه رقابت‌ها) به نمایندگی از روسیه در جام تختی حضور خواهند داشت.‌

16 نفر در اردوی تیم ملی تیروکمان

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در رشته ریکرو هشت تیرانداز برتر در بخش مردان و زنان جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند. ساسان رضوی، عماد خلج، بهزاد پاکزاد، علیرضا کاکوند، صادق اشرفی، رضا آزادگان، محمد حسین‌خانی و روزبه نظریان در بخش ریکرو مردان و ملیکا عبدالکریمی، هدیه مظفریان، ساره اسدی، مژده ممبینی، مریم محمودی سرشت، فریده میرزایی، فاطمه خراجی و رویا عسگری در بخش ریکرو زنان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. مرحله بعدی انتخابی تیم ملی در اسفند ماه برگزار می‌شود تا نفرات نهایی تیم ملی تیروکمان مشخص شود.‌

ورود ایرانی​ها به رالی خاورمیانه

اتومبیلرانان کشورمان از سال آینده می‌توانند برای نخستین بار در رالی خاورمیانه شرکت کنند.

البته شرط حضور اتومبیلرانی در این رقابت‌ها، حضور نمایندگان FIA به عنوان ناظر در رقابت‌های رالی کشورمان است. مذاکرات نهایی در این باره در نشستی با حضور ناصر العطیه، نایب‌رئیس فدراسیون جهانی FIA و نمایندگان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان در قطر صورت پذیرفت. به گفته العطیه، مدیران تصمیم‌گیرنده امیدوارند با فراهم آوردن مقدمات لازم شرایط برای حضور ایران در رالی خاور میانه فراهم شود.‌

ضد و نقیض‌های بدهی پرسپولیس

در شرایطی که محمد رویانیان در روزهای گذشته میزان بدهی‌های باشگاه را پنج میلیارد تومان اعلام کرد، هنوز شایعات پیرامون رقم دقیق بدهی وجود دارد. در حالی که گفته می‌شود این باشگاه بدهی هشت میلیاردی دارد.

علی پروین، سرپرست باشگاه به فارس گفت: به امور مالی گفته‌‌ام سیر تا پیاز بدهی‌ها را بیرون بکشند تا همه چیز اعلام شود. الان یکی می‌گوید هفت، یکی می‌گوید هشت و یکی می‌گوید 40 میلیارد تومان. امور مالی ما همه چیز را بررسی کرده و گزارش خواهد داد تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

کونته: یوونتوس برای پیروزی آماده بود

مهم‌ترین دیدار هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا بین یوونتوس و اینترمیلان برگزار شد، دیداری که یووه آن را با پیروزی پشت سر گذاشت. یوونتوس با پیروزی 3 بر‌یک در این بازی به صدرنشینی خود در سری آ با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم رم ادامه داد.آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پس از دیدار گفت: یوونتوس برای پیروزی در این دیدار کاملا آماده بود. یکی از اهداف اینتر کنترل و مهار مهاجمان ما بود اما در عمل موفق نبودند. آنها تنها یک بار گل زدند که آن گل من را تا حدودی عصبی کرد، چون احتمال تساوی بازی وجود داشت.کونته با تاکید بر این‌که یوونتوس کاملا هجومی است، افزود: وقتی در دوران بازیگری‌ام به عنوان مدافع بازی می‌کردم گاهی اوقات دفاع را رها کرده و به کارهای هجومی روی می‌آوردم. تفکر من همواره هجومی است و به همین خاطر می‌بینید که مدافعان و هافبک‌های یوونتوس در بسیاری از پیروزی‌های تیم سهیم هستند و گلزنی می‌کنند.

راجرز: در بدترین زمان امتیاز از دست دادیم

لیورپول در ادامه روند پرنوسان خود در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در خانه وست‌برومویچ مساوی کرد تا شانس‌اش برای رسیدن به صدر جدول در هفته‌های آینده کمتر شود.برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از این دیدار گفت: کنترل این پیکار در اختیار ما بود و خیلی خوب توانستیم توپ را با پاس‌کاری‌هایمان نگه داریم. گل زیبایی هم زدیم؛ ولی در ادامه اشتبا‌هاتی هم مرتکب شدیم. فصل گذشته مقابل وست‌بروم هیچ امتیازی نگرفتیم، اما در این فصل از شش امتیاز ممکن موفق به گرفتن چهار امتیاز شده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها