مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موسسه صبا برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۱۵
ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افتتاح شد

در این مراسم که عصر امروز (دوشنبه) 14 بهمن ماه برگزار شد، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد، مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی و هنرمندانی چون کامبیز درم‌بخش، غلامحسین امیرخانی، علی رجبی، ایرج اسکندری و بهرام کلهرنیا حضور داشتند.

مرادخانی در این مراسم گفت: هنرهای تجسمی از موضوعاتی است که برخلاف جشنواره‌هایی مثل تئاتر و موسیقی که از نظر اجرایی با مشکلاتی مواجه است. اگر بتوان فضای علمی و مباحث محتوایی این جشنواره‌ها را به گونه‌ای متفاوت‌تر برگزار کرد از نظر غنایی موثرتر خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر به هنرهای تجسمی بی‌توجهی شده است که امیدوارم در آینده با حضور پرشور هنرمندان جوان و همچنین همکاری مسئولین و متولیان این مشکلات و موانع از بین برود.

پس از مراسم افتتاحیه نمایشگاه بخش رقابتی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با 991 اثر از 800 هنرمند از هنرمندان کشورمان و 31 کشور دیگر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، سرامیک هنری، پوستر، عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی گشایش یافت.

ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از چهاردهم بهمن تا چهار اسفند در موسسه فرهنگی هنری صبا، فرهنگسرای نیاوران و موزه هنرهای معاصر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها