کد خبر: ۶۴۲۴۸۳
عادل‌خانی: مطمئنم استقلال فینالیست می‌شود

رضا عادل‌خانی، پیشکسوت تیم استقلال در خصوص دیدار استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی مقابل مس‌کرمان اظهار داشت: امیدوارم استقلال تیم پیروز این دیدار باشد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال،رضا عادل‌خانی، پیشکسوت تیم استقلال در خصوص دیدار استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی مقابل مس‌کرمان اظهار داشت: امیدوارم استقلال تیم پیروز این دیدار باشد و ان‌شاءا...  همین‌طور خواهد بود.
وی ادامه داد: استقلال تیمی است که تحمل این را دارد تا حتی با نداشتن چند بازیکن کلیدی‌اش، از پس آنچه که می‌خواهد بر بیاید. اینطوری نیست که تنها 11 بازیکن اصلی مدنظر باشند و حتی بازیکنان نیمکت‌نشین هم توان فنی مساوی با بازیکنان ثابت در ترکیب دارند. همین مهم باعث می‌شود تا شانس بازیکنان برای بازی مساوی باشد.
عادل‌خانی در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار فردا تصریح کرد: من با اطمینان می‌گویم استقلال برنده این بازی خواهد بود و هیچ شکی در این زمینه نباید داشته باشید.
پیشکسوت استقلال در پایان ضمن دعوت از هواداران استقلال برای حضور در این بازی گفت: حضور هواداران از همان زمان قدیم تا الان به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه‌ها تلقی می‌شده و امیدوارم تماشاگران استقلالی در بازی‌هایی با این حساسیت تیم خودشان را تنها نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها