مصاحبه های سرمربی تیم ملی موجود است

دلیل اختلاف کروش با سازمان لیگ از زبان تاج

رئیس سازمان لیگ فوتبال معتقد است تنها اختلاف این سازمان با سرمربی تیم ملی برسر این است که کروش می گوید نگفته ام لیگ برتر با تاخیر شروع شود.
کد خبر: ۶۴۲۲۸۳
دلیل اختلاف کروش با سازمان لیگ از زبان تاج

به گزارش جام جم ورزشی ، رئیس سازمان لیگ های فوتبال امروز در  گفتگویش با رادیو ورزش به بحث  این روزها که توسط کروش مطرح می شود اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که کروش از آن ناراحت بود و اعتراض داشت این بود که ما لیگ را 15 روز دیرتر شروع کردیم که طبق نظر کروش شاید این مسئله به سود یک باشگاه خاص بوده است ولی ما طبق مصوبه فدراسیون فوتبال، این مسابقات را با تاخیر شروع کردیم.

 

مهدی تاج  افزود: فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ نامه زده بود که چون ملی پوشان از مسابقات مقدماتی جام جهانی برگشته اند و نمی توانند به سرعت در باشگاههای خود آماده سازی انجام بدهند، لیگ با 15 روز تاخیر شروع شود. تنها اختلاف ما با کروش سر همین موضوع است چون او تاکید دارد که چنین چیزی را به فدراسیون فوتبال نگفته است! این در حالی است که ما مصاحبه های کروش را درباره شروع لیگ با 15 یا 20 روز تاخیر داریم.

 

تاج در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مسابقات جام حذفی یادآور شد: بحث بعدی ما این است که جام حذفی را در تاریخ 25 بهمن ماه به اتمام می رسانیم البته نظر خفیفی وجود داشت که جام حذفی برگزار نشود ولی ما هیچ صحبت رسمی از طرف کروش مبنی بر این موضوع نداشتیم. به هر حال ما هم جام حذفی و هم مسابقات لیگ را در تاریخ تعیین شده به اتمام می رسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها