بر اثر بارش شدید برف؛

برق 70 روستای گیلان قطع شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از قطع برق 70 روستا بر اثر بارش شدید برف و بسته شدن راه های روستایی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۰۶۶
برق 70 روستای گیلان قطع شد

حمیدرضا حکمت عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برق روستاهای مناطق اشکورات رودسر و چابکسر از توابع شهرستان رودسر در شرق گیلان و تولمات شهرستان صومعه سرا در غرب گیلان، به دلیل مسدود بودن راه های این مناطق قطع شده است.

وی تعداد مشترکان این مناطق را یک هزار و 500 مشترک عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در این مناطق به پنج متر می رسد، اظهار کرد: به علت بسته بودن راه های این روستاها، دسترسی و خدمات رسانی شرکت برق به این مناطق با مشکل مواجه شده است.

حکمت تصریح کرد: نیروهای راهداری استان و دستگاه های مربوطه تمامی تلاش خود را برای بازگشایی مسیر و وصل برق این مناطق انجام می دهند.

وی از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه پارگی سیم های برق و قطع برق، در رشت با شماره 121 و در شهرستان ها با شماره تلفن اتفاقات برق که در پشت قبوض ذکر شده، تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان یادآور شد: بارش شدید برف روز گذشته، برق یک هزار و 200 خانوار استان را قطع کرده بود که با تلاش بی وقفه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه های دیگر، برق این مناطق وصل شده است.

به گزارش ایرنا، برق منطقه تولمات و مرغداری شیخ محله در صومعه سرا، تراش محله در منطقه امامزاده هاشم، اطاقور لنگرود، سنگاچین انزلی و گلخانه رشت در منطقه پس ویشه روز گذشته (شنبه) به دلیل بارش شدید برف قطع شده بود.

یک میلیون و 190 هزار مشترک تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق گیلان هستند که بیش از 700 هزار مشترک، شهری و حدود 500 هزار مشترک نیز روستایی هستند.

55 اکیپ شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان رشت و 110 اکیپ دیگر در سایر شهرستان های استان در حالت آماده باش هستند.

اداره کل هواشناسی گیلان پیش بینی کرده که بارش متناوب برف تا روز سه شنبه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها