پیروزی یاران منتظری برابر یاران جباری

داربی ایرانی ها در قطر

ام صلال که پژمان منتظری را در اختیار دارد موفق شد با نتیجه سه بر یک یاران مجتبی جباری را شکست دهند.
کد خبر: ۶۴۱۷۷۹
داربی ایرانی ها در قطر

هفته‌ هجدهم لیگ ستارگان قطر با انجام سه دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی در داربی ایرانی‌ها تیم پژمان منتظری موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک تیم الاهلی که مجتبی جباری را در ترکیب خود داشت، شکست دهد.

 

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ام صلال برگزار شد این بازیکنان الاهلی بودند که بازی را بهتر آغاز کردند. شاگردان میلان ماچالا در دقیقه‌ 27 توسط مشعل عبدالله به گل رسیدند تا در خانه حریف پیش افتند.

 

مجتبی جباری، هافبک سابق استقلال پایه گذار این گل الاهلی بود. او با پاسی که در اختیار مشعل عبدالله قرار داد باعث شد تا تیمش در این دیدار پیش افتد و تیمش با پیروزی به رختکن برود.

 

با شروع نیمه دوم بازیکنان میزبان با ارائه یک بازی رو به جلو سه بار دروازه‌ حریف را باز کردند. در دقیقه‌ 77 ویکتور سیموئز برزیلی گل تساوی را برای تیم ام صلال به ثمر رساند. 9 دقیقه‌ بعد عبدالعزیز محمد، گل دوم میزبان را به ثمر رساند. در آخرین دقیقه‌ بازی هم ماهر یوسف گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار به اندوخته ام صلال اضافه شود. ام صلال با این پیروزی 23 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این در حالی است که الاهلی با 28 امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. در جدول رده‌بندی لخویا با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. الجیش با 33 و السد با 30 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها