حواشی مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی

پاسخ منفی مهدوی کیا به درخواست مایلی کهن

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۶۴۱۷۵۳
پاسخ منفی مهدوی کیا به درخواست مایلی کهن

سایت جام جم ورزشی - مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران رسما از ساعت 20 شنبه در هتل المپیک آغاز شد و چهره‌های مختلف هنری، پیشکسوتان فوتبال و جمعی از اهالی سیاست از جمله علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشتند. با هم بخشی از حاشیه های مراسم دیشب را مرور می کنیم:

* در این مراسم مایلی کهن از مهدوی کیا درخواست کرد که کنار او بنشیند اما مهدوی کیا دست رد به سینه مربی سابق خود زد و کنار دوستی مهر نشست.

* جمشید مشایخی از دیگر چهره های حاضر در این مراسم بود که البته در میان ازدحام کمی ناراحت به نظر می رسید.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان هم یکی از مدعوان این مراسم بود. اسکوچیچ هم دقایقی پشت در سالن معطل شد.

*هاشم بیگ‌زاده یکی از معدود بازیکنان تیم ملی بود که در مراسم حضور داشت. قبل از شروع مراسم، یکی از دوستان صمیمی این بازیکن مجددا بحث تقابل وی با لیونل مسی را در جام جهانی پیش کشید؛ موضوعی که خنده خود بیگ زاده را هم در پی داشت.

*جواد خیابانی اجرای مراسم را برعهده داشت. خیابانی البته در بخشی از اجرای مراسم خود، فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران را به اشتباه جزو 10 بازیکن برتر فوتبال دنیا دانست.

* تابلوهای نقاشی با موضوع یوززپلنگ آسیایی و حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل در حاشیه این مراسم به تعدادی از پیشکسوتان از جمله محمد مایلی‌کهن و مهدی مهدوی‌کیا اهدا شد.

* پس از صرف شام، محمد مایلی‌کهن که آندرانیک تیموریان را دیده بود، به سمت این بازیکن رفت و او را از جمع جدا کرد. صحبت‌های خصوصی و خودمانی این دو توجه همه را به خود جلب کرده بود؛ بخصوص اینکه آندرانیک تیموریان با خنده جواب مایلی‌کهن را می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها